Sağlıklı Seçimler

Sağlıklı Seçimler
Sağlıklı seçimler ile sağlık dolu günlere devam ediyoruz. Kendinize yapacağınız en iyi, en önemli değişim sağlıklı şekilde beslenmek olmalıdır. Vücudumuz için harekat etmemiz adına enerjimiz olması gerekir. Bunun içinde beslenmek önemlidir.

Vücudumuzun enerji kaynağı besinlerdir. Bunu bilen ve öğrenen biri olarak hayatıma değişiklik yaparak yediklerimi gözden geçirdim. Sizde yapın. Eğer sağlıklı seçimler yapıyor iseniz, ne mutlu size ama tam tersi ise maalesef size.
Tarih 11 ocak Perşembe bugün sağlıklı beslenmek adına ben neler yedim. Beraber bakalım. Sağlıklı seçimler  dışında sağlıklı bir beden ve yaşam için önceliğiniz erken yol almak olmalı. Erkenden kalkıp bir şeylere başlar iseniz, beyin gerçekten kararlı olduğunuzu anlar. Böylece sizde adımları daha kolay atarsınız. Bu sebep ile  sabah erken kalkalım. Ben de 06.30 kalktım. Önceki günden hazırlamış olduğumuz detoks suyu ile güne başladık. Bundan önce uyanır, uyanmaz limonlu su içelim. Böylece 07.11 gibi güne selam verdik.

Ben kahvaltımı yine akşamdan hazırlıyorum. Bunun için bugün yulaf tercih ettim. 50 gr kadar yulaf, 200 ml kadar süt, bir kaşık kadar bal ve nar ekledim. Lezzetli bir kahvaltı yapmış olduk. Kahvaltımız böylece 384 kalori etti ve 07.40 da yapıldı.
Ara öğün olarak 10.16 da bir çorba içtim.

Öğle yemeği için karnı bahar, brokoli haşlaması, mercimek salatası, ve köfte yedim. Bunların aynı şekilde kalori miktarı 345 kalori etti.

Yeşil çay önemli günde bir hatta iki fincan içebiliriz. Ben de saat 12.58 gibi içtim.

Akşam yemeği niteliğinde 682 kalorilik bir patlama yaptım. Günlük alabileceğim maksimum kalori miktarı 1500 den fazla olduğu için bu sorun değildi. Hem meyve tabağı hem de aynı şekilde kuru yemişler beraber çok güzel gidiyor. Bugün almış olduğum kalori miktarı 1567 oldu. Bunun da 472 kalori kadarını 10 dakikalık evde spor ve 11 bin kusurlu adım ile yakmış oldum.

Yorumlar