Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 7.Gun

Tekrar Cümleten Selem.

Her gün yazıma bir değişik cümle ile başlamak istiyorum ama neden ise beceremeyip yine selam diyerek klasiğin dışına çıkamıyorum nedense. Boş verelim bunları ben küçüklüğümden beri zaten sadelik abidesi olarak büyüdüm. Sadelik derken bizde insanız bizde bayanız abartıya kaçmadan bir sadelik yani.

Neyse konu dışına çok çıkmanı alemi yok bu yazım bilenler bilir ne yedim ne içtim yazısı oluyor. Öyle bir söyledim ki sanki bu yazımı anında binlerce kişi okuyor, herkes bu kız bugün ne yedi merak içinde gibi yazdım. Okumaya çok saçma geliyor. Ama video çeken kızların internette var öyle yok sabah rutini, yok akşam rutini diye video çekiyorlar. Bende sizlere sabah akşam rutini yapacağım. Unutturmayın dermişim. Bugün nedense çok konu dışına çıktım resmen dedikodu yapıyorum. Tamam, tamam neyse sabah dokuz gibi kalktım ve yine dayadım sulara, 1 litre su içtim. Artık klasik olacak limonlu, ballı ılık suyumu da içtim. Kahvaltı için yarım saat kadar beklemem gerekli malum uzak doğu diyetinde böyle yapıyoruz. O sırada 200 tane kadar ip atladım. Dinlene dinlenerek 30 ara 40 ara gibi şeklinde yaptım. Kahvaltı klasik dışında yine sosisli yumurta yaptım iki yumurta kırarak. Başka değişil bir şey yoktu. İçecek olarak portakal suyu değil yeşil çay içtim. Saat on buçuk gibi kahvaltı işi filan bitmiş oldu. Öğlen yemeği için karabuğdaylı karışık bir salata yaptım. Ama maalesef tadını hiç beğenmedim. Zorla yedim gibi atmaya da kıyamadım içine bir sürü yeşillik kattım sonuçta. Öğleden sonra saat üç gibi azıcık dışarı çıktım ve ufak bir yürüyüş yapıp eve geldim. Saat dört gibi bilen bilir dizim başlıyor. İzlemek için malzemeleri koydum. Kahve ile onları yedim. Yine bu süre içinde 2.5 litre su içtim akşama kadar 3 litrelik hedefime ulaşırım. Az sonra bir soda içmeyi planlıyorum.  Bir sonraki yazılarımda saç için yapılan soğan maskesinden filan bahsedeceğim. Kendimde uyguladım ve memnun kaldım sizlerle de paylaşacağım.

Mutlu kalın her daim. Yazdım gitti çünkü; bir gün sende benim yazdıklarımdan birine denk geleceksin ve bu kız o kız bu kız yazdım gitti diyen o blog kızı diyeceksin ben inanıyorum. 

Yorumlar

  1. merabaaa bloguma da hoşgeldiniz aramıza daaa. sizi blog çevremize sokarım tanıtırım herkese bi dolu arkadaşınız olur kiii. blogunuzda izleyici butonu var mı üye olmak isteyenler için. du gelcem yine sölücem bişiler.

    YanıtlaSil
  2. ayrıca, blogumdan bana her şeyi yazabilirsiniz ki. ayrıca, bakın blogumda sağda adreslerim var ki. twit, face, instagram adreslerim. ordan da yazabilirsiniz. bakın orda site adresim de var. sitede mailim de var. ama insta face twit daha kolay. ulaşabilirsiniz bana yani. ayrıca, sizi face ve instada twitte de blog çevremize sokarım ki. olur muuu :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa sen ne tatlısın yaaa😁😁😁 keşke İst olsan tanışsak bir arkadaş tavsiye etti seni ondan yazdım bilmiyor idim öğrendim ama yüreği güzel insansın sağol😆😆

    YanıtlaSil
  4. Ben şimdi Instagram bakıyorum inan çok yeniyim. Sadece açtım sifirim yani ama hevesliyim.

    YanıtlaSil
  5. yardım etcem sana söz. kim söledi yaa? :)

    YanıtlaSil
  6. Gökhan tekin 😆 sağolsun insgram ekledim kizil_leyl benim okey😊

    YanıtlaSil
  7. iki insta hesabın vaaar :)

    YanıtlaSil
  8. Yok onu diyet yapacam diye açmıştım😂😂😂

    YanıtlaSil
  9. du bak şimdi blogumda 2 ocak yazıma bak önce, duyurular başlığında, ordaki "blogger semti" ne kayıt ol tam kayıt olcan, aklına bişi takılırsa o blogun yöneticisi var teo, ona yorum yaz ordan sana yardım eder, sor ona, kayıt olunca yazıların o blogda otomatik olarak çıkacak. bir de blogger gazetemize üye ol işte. tamammış mıı :) bi sorun olursaaa, blogger semtindeki teoya, deep gönderdi de yani kayıt olurken beceremezsen bişi olursaa :) bunları bir yap sen, bloguna izleyici gadgeti koy. bir de face in varsa bana üye ol başka şeyler de sölücem :)

    YanıtlaSil
  10. Yaptim o izleyici şeyini galiba ben becerdim. Benim yazdım yazılar mı sizin orda gözükecek onu çözemedim. Peki tekrar sağol canım 😊😊😊

    YanıtlaSil
  11. senin yazdığın yazılar hepimizin üye olduğu "blogger semti"nde otomatik olarak çıkacak ve böylece daha çabuk tanıncan. bak orda o semtte yazılar çıkıyor benimki de var mesela son yazım. semte ve gasteye üye ol sen bir önce :) face de bakarsın üstte yazdım. ben de seni tanıtcam zaten işte. arkadaşların artcak. ayrıca benim bloguma yorum yapan arkadaşlardan da istediğine gidebilirsin. seç bazı arkadaşları mesela yorum yap işte. rahat ol çekinme. istersen sana sölerim bazı arkadaşlar. örneğin bak mesela, son iki yazımdaki, daha mutlu yaşam ve acemi demirci gibi, onlar çok aktif ve sosyal. çekinirsen deep ten geldim de. feysin varsa gel veya blogun için feys aç orda da blog gruplarımız var ve çok aktif, yazıların orlarda da çıkar. instada ben de gördüğün herkes tümü blogçular :) arkadaşları sana üye yapcam. ben üye olmadan okuyom blogları. bir de son yazılarımda annesinin prensesi ve simli var bak onlara da git hemen :)

    YanıtlaSil
  12. İzleye aldım ama dedin yeri henüz bulanadim

    YanıtlaSil
  13. Tamam tamam yaptım ama kayıt olabildim mı nasıl anlicaz simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunda "banner" olacak. ordan blogger semti resmi alıp bloguna koycan işte. kayıt olma bölümünde var ki o semtte.

      Sil

Yorum Gönder