Diyet Yapanlara Selam

Diyet Yapanlara Selam

Diyet yapanlara selam. Tarihler 6 ocak ve diyete devam ediliyor tabi ki.  Sabah hafta sonu olduğu için galiba erken kalkamadık. Saat sekiz gibi limonlu su içildi ve arkasından cevizli su içilmiş oldu.

Kahvaltıyı dünden hazır ettiğim için hemen kahvaltı ettim. 09.00 gibi lor peynirli yumurta yaptım. Yanına tabi ki salata, domates, zeytin ile kahvaltı edilmiş oldu. Toplam aldığımız kalori ise böylece 309 kadar oldu.

Kahvaltı sonrası ara öğün hesabıyla bir orta boy elma yedim 205 gram kadar buda bana 106 kaloriye patladı.

Diyet yapanlara selam verir iken, hafta da bir ıspanak yenmeli bizde bu sebeple hafta sonu ıspanak yedik. Ve ayran ile beraber buda 460 kalori kadar yaptı.

Tekrar ara öğün 150 gram olan portakal ile yapıldı. Portakallarımızda 70 kalori kadar etti.

Son öğün olarak saat 16.34 de resimdekileri 17.00 kadar rahat şekilde yedim. Kahve ile beraber tabi ki. Akşam öğünlerini genel olarak kuru yemiş tercih ediyorum, kahve ile güzel oluyor. Ama her zaman böyle yapmamalı. Vücudu aynı gıdalara alıştırmamak gerekiyor. Bende bazen kuru yemişleri değiştiriyorum.  Evet cumartesi günü böyle bitmiş oldu.

Diyet yapanlara selam, ederek bugün toplamda 1413 kalori aldım ve bunun 480 kalorisini yaktım.

Yorumlar