Diyette Kalori Hesabı

DİYETTE KALORİ HESABI
Selam umarım sizde sağlıklı beslenmek için bazı kararlarınızı harekete geçirmek için yazımı okuyorsunuz. Daha da önemlisi umarım bu kararlarınızı yerine getirir ve devam edersiniz. Yaza da bomba gibi girersiniz.

Diyette kalori hesabı yapmak gerçekten önemli, bunu anladım. İnsan ne yedim ne yemedim biliyor. Bir küçük hamur parçası olan 70 80 gramlık poğaça bir kahvaltı tabağına eş değer oluyor. Burada nasıl hata yaptığınızı anlıyorsunuz. Hangisinin doğru bir tercih olduğunu görüyor, biliyor ve hesap edebiliyorsunuz. Böylece pişmanlık denen duyguyu yaşıyorsunuz. O zaman tekrar doğru yola devam. Evet bende be sebep ile iki gün 1400 kaloriyi geçmeden bir gün 1700 kadar kalori alarak vücudu şaşırtarak devam edeceğim. Yarın 1700 lü günüm çok mutluyum. Kendimi ödüllendireceğim. Neyse biz bugün 1400 kaloriyi geçmeyecek şekilde neler yedik biraz göz atalım.

Sabah klasik limonlu su içildi. Tekrar 06.57 gibi detokslar içilmeye başlandı.

Kahvaltı için 07.23 sularında çok dolu bir kahvaltı yaptım. Havucu, maydanozu, biberleri, zeytini, beyaz peyniri ve yumurta beyazı ile mükellef bir kahvaltı oldu. Toplam bu kadar gıda ben hep fazla hesapladım. Fazlası vardır eksiği yoktur. Toplam olarak 272 kalori etti.

Ara öğün hesabı saat 10.36 gibi iki  yumurta beyazı ve bir yeşil çay içtim. İki yumurta beyazı ise 70 kalori ediyor yaklaşık olarak.

Maden suyu olmazsa olmaz, her gün her yazımda yazıyorum. 11.34 gibi bir maden suyu içtim.

Öğlen yemeği saat 13.30 gibi yendi. Döner ve kocaman bir tabak salata ile götürüldü. Bunların toplam hesabı 287 kalori etti.

Diyette kalori hesabı ederek iki mandalina ile öğlen ara öğününü de çıkardık. İki adet mandalina ise 92 kalori ediyor.

Son öğün çok kalori dolu oldu. İyi mi kötü mü oldu bilemem. Çekirdek, yaban mersini, ceviz yedim. Fıstık ezmesi yok onu başkası yedi. Yani yarısını filan yedim, o halde bir 88 kalori filan düşelim oradan. Ortalama olarak 500 kalori diyelim.

Diyette kalori hesabı yaparken yediklerimiz dışında yakmış olduğumuz kaloride önemli. 513 kalori kadar yaktım.  Son olarak rahat uyumak için bir papatya çayı içtim.
Sevgilerle.

Yorumlar