Diyetli Günlere Devam

Diyetli günlere devam, irademizi konuşturmaya devam kızlar. Evet erken kalkan yol alır en çok kullanmış olduğum cümledir. Bu nedenle tabi ki bizde erken kalkan tayfa olarak saat 05.38 kalkarak midemizin açılışını limonlu ve ballı su ile yapıyoruz.

Arkasından bir bardak kadar önceki akşamdan hazırlanmış olan ceviz suyumuzu içtik.

Arkasından meyve ile güne başlıyoruz. Bence en doğru meyve tabi ki elma hem de uyku acıcı özelliği kahveden fazla olduğu için, daha çok severim.
 Evet ama olmayınca yerine saat 06.10 gibi bir muz yedim. Bu sırada cevizleri de götürdüm tabi ki.
Kahvaltı yapmadan kocaman bir öğün yemiş kadar oldum zaten. Saat 07.07 gibi detokslu sularımız ile canlanmaya başladık.

Diyetli günlere devam ederken sabah kahvaltısı vakti geldi ve saat 07.20 gibi havuç, domates, salata, beyaz peynir, zeytin ve yanında tost yedim. O tostu keşke yemez olaydım ama yedik artık. Toplamda yaklaşık olarak her zaman ben fazla ölçüm alıyorum. Bu sebep ile fazladır, 498 kalori kadar kahvaltı etmiş olduk.

Saat 10.17 gibi bir ara öğün tarzında yoğurt ve kuru üzüm yedim. Bunların da kalori miktarı yaklaşık olarak etti mi size 187 kaloricik.

Saat 11.19 da neden ise bir melisa çayı içtim. Onun kalorisi yoktur herhâlde yaaa.
12.00 olmazsa olmaz bir maden suyu.

Ara öğün hesabı 12.20 da bir yumurta beyazı yedim. Bu da etti mi bana 17 kalori.

12.28 de bir ayran içtim. Açlıktan kafam döndü sürekli bir şeyler yedim. 180 ml ayran 54 kalori civarı oluyor.

13.27 gibi diyetli günlere devam ederken öğle yemeği saati gelmiş oldu. Hatta geçti bile. Öğlen şehriye çorbası, mevsim salatası, bulgur pilavı, pırasa derken yine yaklaşık olarak 536 kalori kadar aldım.

14.03 gibi nestle damak, badem, fındık ve fıstık yedim. Tabi ki Türk kahvemiz ile bunlarında toplam kalori miktarı 138 kalori etti.

15.15 de bir portakal yedim. Buda 75 kalori kadar etti.
Bu şekilde günü kapatmış oldum. Sevgilerle.


Yorumlar

  1. Ben de Dukan Express yapıyorum bu ara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Elimizden ne gelıyor ıse, neye kendımızı daha uygun buluyorsak onu yapalım. Yeter ki yapalım. Yeterki bir adım atalım.

      Sil

Yorum Gönder