Diyet Günlükleri

Selam. Diyet günlükleri yazılarına devam ediyoruz. Öncelikle diyet için bazı değişikler yaptım. Ufak değişiklikler olsa da sonucunu merak ediyorum. İlk değişiklik cevizli su içmek. Önceden ballı ve limonlu su içiyor idim. Bir değişiklik yaparak bunu ceviz suyu yaptım. İkinci bir değişiklik ise akşamları saat beşten sonra yemeye gayret etmek ve süt içmek bu süt tarçınlı olacak şekilde ayarlamak.

Diyet günlükleri için bugün neler yendi biraz bakacak olursak nerde ise , her yedimi hesaplayarak yemeğe özen gösterdim. Günlük boyuma, kiloma ve yaşıma göre almam gereken kalori miktarı 1600 civarı kilo vermek için bunun 1300 kalori kadar almam gerekiyor. Şuan için çok aşağılara düşemiyorum. Bunun yerine günlük hareket miktarını fazlalaştırarak en az 500 kalori kadarını yakmak ile yola çıktım. Sabah saat altı gibi cevizli suyu içtim. Akşamdan iki baş cevizi su içerisine koyuyor ve sabah içiyorum, arkasından cevizi de yiyorum. Sonra saat 06.50 gibi önceki günden hazırladım detoks suyunu içmeye başladım. İçeriği kağıtta yazıyor.

Kahvaltı saat 07.13 gibi yaptım. Gördüğünüz gibi beyaz peynirli kepek ekmeğine tost yedim. Bu tost 270 kalori civarında. Yediklerimin gramlarını ve kaç kalori olduklarını açık şekilde ortalama olarak yazdım. 

Arkasından 11.50 gibi form çayı içtim.

 Olmazsa olmaz günlük sodamı saat 12.40 gibi içtim. Öğle yemeği yemeden saat 01.00 gibi bir ekspresso ve bir hurma yedim.


Saat 01.40 gibi yemek yedim. Bu öğlen yemeği yaklaşık abartılı olarak yazıyorum 600 kalori kadar ediyor.

Arkasından diyet günlükleri için olmazsa olmaz bir içecek Türk kahvesi tabi ki yanında aynı şekilde fındık, fıstık ve çekirdek yedim.
Akşam yatarken tarçınlı ve pekmezli bir bardak kadar süt içtim. Saat beşten sonra hiçbir şey yemedim. Günlük kalorim 1600 civarı oldu. Bunun 500 kalorisini kadar yürüyüş yoluyla verdim. Şuan adım miktarı 14bin kadar yatana kadar 500 kalori olacaktır.


Yazdım gitti, hadi sende bugün bir değişiklik yap ve yediklerini biraz gözden geçir.

Yorumlar