Gerçekten Diyete Devam

Gerçekten Diyete Devam
Tekrar selam vererek gercekten diyette devam günümü sizlerle gururlu bir şekilde paylaşmaktan onur duyarım. Çok gaza geldim ben. Bugün için açılışı tabi ki sabah erken saatlerde yaptık.
 Saat 05.30 gibi uyandım ve sirkeli suyumu içtim. İki kaşık sirke içerisine bir bardak yani 200 ml kadar su koyuyor içiyorum.

Arkasından 05.52 gece bir küçük ve olgun muz yedim. Muz iyidir ama kalorisi daha yüksektir. Muzun yanında ise iki üç baş kadar ceviz aldım.
İşe gitmek için yola çıktım. Saat 07.30 gibi bir Türk kahvesi içtim.

Artık acıkmış ve kahvaltı etmek için sabırsızlanıyorum derken saat  10 oldu. Bu sırada yarım litre kadar suyun da icilmis oldu. Kahvaltıya 10. 12 gibi oturdum. Kepekli sandviç ekmeğine beyaz peynirli, domatesli ve salatalık ile olan karışımı yedim. İki tane yumurta beyazı ve zeytinleri yedim. Artı reçelini yarısını da yedim. İçecek olarak tabi ki yeşil çay içtim.

Saat 11.43 gibi bir kış çayı yapmıştım onu içtim. Tadı çok ağır içen bilir. Ama hastalıklara karşı çok iyi geliyormuş.

Saat 14.24 gibi öğle yemeğine oturmuş oldum. Orda görünen ne var ise sildim resmen. Domates çorbası, makarna ve kadın budu köftesi diyorlar galiba ondan yanında ezme ile bir güzelce yedim. Yanında ayran içtim. Bu süre içinde ben bir buçuk litre kadar suyu içmiş oldum. Su önemli o yüzden her seferinde sıkılmadan yazabilirim. Bir zamanlar doksan kilo iken beni şuan 65 kere düşüren en temel madde sudur.

Bir saat kadar sonra soda içtim. Her gün mutlaka bir soda içelim. Ama soda mutlaka sade olsun.

Saat 17.41 gibi tekrar acıktım ve tost ekmeğine beyaz peynirli olan tost yaptım. Yanında vişne suyu içtim.

Saat 18.24 gibi kahve ile yine hurma yedim.
Böylece gercekten diyette devam nasıl olur göstermiş oldum. Asıl önemli olan kararlı ve istikrarlı bir yol izlemek arkası gerçekten çorap söküğü gibi geliyor. Yazdım gitti çünkü,  gerçekten diyete devam ediyoruz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DİYET İÇİN SADECE ÜÇ ÖĞÜN YE

Diyet Yapma Sağlıklı Beslen

Diyet Yaparken Yapılan Yanlışlar