İlk yazdım gitti

Merhabalar efendim, merhabalar. Günler geçmiyor ki, bugün bir blog daha açılmaya görsün. Her gün yeni bir blog , yeni bir hayat, yeni bir bilgi seli ya da yarım kalmış davaların devamı gelmesin. Bugün de ben bir blog açtım, niye çok mu bilgiliyim,  çok mu becerikliyim,  çok mu hayalperestim ya da ne bilim çok mu derdim var? Cevap veremiyorum. Gerçekten şuan sebebini tam olarak bilmemek ile açtım. Belki bir heves şuan için devamı gelecek mi? Meçhul, o zaman ne diyoruz. Tabi ki her şeyin hayırlısı. 
Ne hakkında bilgi versem acaba bir makyaj ürünü daha çıkmış en iyisi onu anlatayım size, böyle sürüyorsun anında melek oluyorsun ve bir atlı prens seni alıyor. Sonra mı şatosu götürüyor, üç tane prensesin oluyor. Tabi ki şaka ama inanıyorum ilerde böyle şeyler olacak, olur ya olur harbi. Şuan bence her şey çığırından çıkmış durumda yaaa dıdının  dısınının  dıdısına  bile bir alet çıkarmışlar ya akıl almıyor, insan almaya yetişiyor.  Ama en kötüsü de şu kimse almıyor bunları, kimse kullanmıyor. Bu yüzden sosyal medya da çığ gibi büyüyorlar ya da bu yüzden her geçen gün daha fazla üretiliyorlar. Ya girdin alışveriş yaptın ve sonra eve geldin. Başladın düşünmeye.  Ben bunu almışım ama bu neydi? Bunu Nerede?  Nasıl? Ne zaman kullanıyordu?. Ne zor iş ya hem o kadar para ver hem de istedin gibi sürme, etme sıkılır ya insan. Ya kusura bakmayın. Konu konuyu açıyor. Ben makyaj karşı değilim, bakıma da karşı değilim olamam da bir bayan olarak ama her şeyin tadı kaçtı. Bana artık çok abartı geliyor. Erkekler  bile sevmiyor ki, bu çaba kime yani. Kimse yanlış anlaması üstüne de alınmasın sakın. Yani mesela düşünelim. Bir erkek size çok makyaj yaptınız diye aşık olur mu? Bir kpss den mükemmel kontör diyorlar galiba  (eskiden kontör telefona yüklenir idi şimdi) onu yaptın diye sınavdan mı geçiriyorlar?  Bir minibüse bindiğinde of kıza bak ellerinde oje var hadi kalk yer verelim mi diyorlar? Bu örnekler çok çok çoğalabilir. Gerçekten kişisel görüşümdür. Bugün böyle saçma bir giriş yapmış oldum. Tekrar kusura bakmayın. Kimseyi kırmak istemiyorum ve zannetmiyorum da kuracağımı. Yazdım gitti çünkü, makyaj yapsak da kara toprağız yapmasa da. Kalp güzelliğimiz en iyi fondöten unutmayalım.

Yorumlar

  1. Aynen katılıyorum size herşeyin doğal olanı daha makbuldür enazından ben doğal olanı seviyorum.kalp güzelliği demişken ona bakan pek yok gibi genelde dış görüntü daha ön planda ama insan aslında ruhtur.dışını çok sevdiğin bir insan ölünce bir gün saklamzsın evde hani çok seviyodun.ozaman ruh ve karakter çok daha önemlidir.b

    YanıtlaSil
  2. Aynen hayatta herkesin huyu suyu farklı malesef 😆😆😆 yapacak birşey yok

    YanıtlaSil
  3. Evet her şeyin hayırlısı, ne kadar güzel ve içten bir yazı olmuş. Ben çok beğendim düşüncelerinizi, fazla makyaja bende karşıyım, bazı kadınlar var gördüğüm zaman sanki boya kutusunun içine düşmüşler gibi geliyor. Bence karşı değilim kadınların makyaj yapmasına ama fazlası gerçekten iyi değil.

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. bence gayet samimi ve içten bir yazı. :) Hatta bana sorarsan yazdimgittii'nin daha çok ilgi görme ve okunma hakkı var çünkü gerçekleri fikirlerinle ve soyutlukla yoğurman blogu özgün ve okunur kılıyor. :) Yolun açık olsun

      Sil
  5. O zaman bende çok samimi bir şekilde teşekkür ederim 😁

    YanıtlaSil

Yorum Gönder