Diyetteyim Ne Yesem

Diyete Başladım Ne Yesem
Selam. Bugün diyete başladım ne yesem sorusuna cevap olarak kendi yediklerimi paylaşmak istiyorum. Diyet için beklenen pazartesi geldiğine göre artık diyet başlamıştır. Haydi bakalım.
Diyete bugün başladım ne yesem için önceliğimiz su ile güne başlamak. Ama alkali edilmiş bir su olması tercih sebebidir. Ben sirkeli su içiyorum. Siz limonlu içebilirsiniz. Evet sabah erkenden kalkıp sirkeli su içtim.   Erken derken 06.00 gibi. Ben bu suyu akşamdan hazırlıyorum ve sabah kalkar kalkmaz dikiyorum.  Arkasından tok tutsun diye kahvaltı edemeyeceğim için  06.12 gibi muz attım ağzıma. Siz de bir meyve ya da kuru yemiş tercih edebilirsiniz.

Saat 07.40 gibi bir kahve ve yanında iki tane yulaflı bu bisküvi yedim. Çok iyi bir ürün değil, diyet içinde olsa değil ama daha uygunu o an için yok idi.

Sabah kahvaltısını çalıştığım için geç yapıyorum. Bugün çok değişik bir kahvaltı oldu canım çok salata istedi. Kahvaltıda salatada yemiş olduk. İki yumurta, reçel, beyaz peynir vardı. Yeşil çay ve kepek ekmeğine beyaz peynirli de tost gelmiştim. Siz de kahvaltıda ekmek olmadan yada ekmekte aşırıya kaçmadan istediğiniz yani doyabildiğiniz kadar yemelisiniz. Ama şöyle bir şey de var ben kahvaltı etmeden bir litre kadar su içtim. Sizde en az yarım litre kadar mutlaka su için.

Saat 13.16 gibi bir adet hurma yedim. Günde mutlaka bir hurma tüketelim.

13.47 de bir yedim ki sormayın. Çorba ve İskender sonsuz olarak yedim. Bulguru yemedim ama salataları bitirdim.

15.30 da bir maden suyu içtim. Tabi ki sade içtim. Sizde bir soda günde bir kere adet haline getirin.

18.11 gibi kısırlık bir salata yedim ve şeftali suyu içtim.

Bu süre içinde 2.5 litre su içtim.

18.25 tek kahve ve bu lanet çikolatalı hicretin hepsini yedim. Canım çok istedi. Bu saate yenmez ama yedim.  Bu saatten sonra hiçbir şey yemiyorum. Sizlerde yemez iseniz kilo vermenin daha kolay olur. Ama yoğurt ya da süt tüketilebilir.
Yazdım gitti, Diyete başladım ne yesem sorusuna böylece ufak bir cevap vermiş olduk galiba. Bu arada görüldüğü üzere aktif bir gün geçirmiş olduk ve  18 bin kadar
 adım atmış olduk. Bu da önemli bir detay tabi.

Yorumlar