Diyet İçin Beklenen Pazartesi

Diyet İçin Beklenen Pazartesi
Diyet için beklenen pazartesiler yok artık. Bugün de  az doyduk şükür. Sağlıklı beslenmek üzere yollara devam ediyoruz arkadaşlar. Diyet için beklenen pazartesi olmadığı için erkenden kalkıyorum.
Saat 06.00 gibi uyandım ve sirkeli suyumu içtim.

Arkasından  bir muz yedim.
İşe gitmek için yola çıktım. Saat yedi oldu. İş yerinde hazırlıkları tamamladım ve kahve ile iki parça yulaflı bisküvi yedim.

Saat 10.10 geçiyor iken kahvaltıya oturdum. Kepekli olanların yarısını bitirdim. Üç yumurtanın sadece beyazını yeşil çay ile içtim.

 Saat 12.30 gibi bir litre suyu bitirmiştim. O sırada bir hurma yedim.

Öğle yemeğini çorba ve nohut yedim. Salata ile beraber pilav yemedim.

Saat iki gibi bir soda içtim.

Beş buçuk oldu ve kocaman bir salâ
salata ile beraber vişne suyunu içtim.

Altı gibi bir kahve ve yanındaki gördüklerimizin yarısını yemiş oldum.

Diyet günleri böyle devam ediyor arkadaşlar, darısı pazartesilerini bekleyen hanımlara beylere gelsin hadi bakalım. Yazdım gitti çünkü; artık diyet için beklenen pazartesiler yok olsun.

Yorumlar

Yorum Gönder