Sıradan Birgün Sıradan Şeyler

                                                SIRADAN BİR GÜN
Sevgili okur yazarlarım, öncelikle merhaba. Bugün sizlere sıradan bir gün nasıl geçer onu yazacağım. Artık her şey çok basitleşti biliyorsunuz ki. Günümüzde teknolojinin yeri oldukça fazla. Ve ben bundan fazlasıyla nasipleniyorum. Sıradan bir gün böyle geçiyor malesef  dur durak bilmiyor internet keyfini sürmek. E malum evde boş olunca çalışma hayatı olmayınca maalesef böyle oluyor. Bende kendi çapımda kurslara katılmayı faaliyet içerisinde olmayı kendime yeğliyorum. Çünkü evde olunca sıkılıyorsun sıkıldıkça yemek yiyorsun bunun ardı sırası kesilmiyor. Yani anlaşılacağı üzere evde boş oturmamak lazım. Herkes bu düşüncededir tahminen. Ama bazıları eminim ki böyle düşünmeyedebilir. Çünkü hayatta çok farklı insanlar var. Amaçlar emeller farklı olunca duygu ve düşünceler de yerine göre değişiyor farklılık gösterebiliyor. Sıradan bir gün normal rutinlerle de geçebilir. Ama oldukça karlı çıkabilirsiniz. Mesela sabah sporları oldukça faydalı olabilir zinde olabilmek için. Benim bazı katıldığım kurslar da var dikiş kursumesela  hafta da iki gün oluyor. Diğer bir kursa ise yeni başlayacağım spor kursu.Spor salonumuz yeni açıldı  Köyümüze de  değişiklik oldu. Sarımeşe’ de oturanlar bilir bizim çevremiz bağ bahçe yeşilliktir. Bu tarz şeyler hoşumuza gitti. Bu gibi faaliyetlerin devamını dileriz daima. Şikayetçi olmak bu ülkeden nankörlüktür bence her şeyimize şükretmemiz lazım bir şey yiyebiliyorsak gezebiliyorsak nefes alabiliyorsak ve düşünebiliyorsak ki bu en büyük nimet bize. Aklı güzel kullanmak gerek nasıl kullanacağını bilmek gerek. Günümüz de yaş olarak büyük dediğimiz insanlar yeri geliyor çok saçma demiyelim de gereksiz veya yersiz konuşabiliyor. Karakter oldukça önemli diyorum. Rabbim hepimizin karşısına hayırlı insanlar çıkarsın. Gönül ister ki herkes bu dünya iyi kalpli olsun ama ne yazık ki değil. Dünya böyle imtihan yeridir. Ne kadar sabredebilirsek o kadar varız. O kadar biziz aslında. Yüce Rabbim gönlümüze göre versin. Benim diyebileceklerim bu kadar bana katılan veya katılmayan kardeşimdir herkes özgürdür bu dünya da eleştirmek yorum yapmak serbesttir diyorum. Sizleri Allaha emanet ediyorum. Kalın sağlıcakla ...

Yorumlar

  1. Bayramını ve Kandilini kutlarım. Yine çok güzel bir yazı olmuş. Günü dolu dolu geçirmek, boş zamanları bir fırsata çevirmek gerçekten önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Yazı benim değil kardeşimin ama nasıl olmuş bakalim

      Sil
    2. güzel olmuş ben beğendim :)

      Sil

Yorum Gönder