Bir Blog Hikayesi

Blog açtığım zaman bir yola çıktım. Bu yolda ilk olarak sadece zayıflamak üzere ve kendimi hayatımı belli bir düzene sokmak için adımlar attım. Neyse ki serüven iyi kötü başarılı oldu. İstediğim hedef 65 idi ve ben buna ulaştım. İlerleyen zamanlarda tabi ki yine dikkat edeceğim. Önemli olan zaten kilo vermek değil, verilen kiloyu  koruyabilmek.Bir blog hikayesi Kısaca bir böylece başladı.

Blog açmak kolay, beş dakika kadar o kadar bile sürmüyor ama bunu devam ettirebilmek önemli,kalıcı olmak, devamlı ve yeni içerik üretebilmek önemli. Neyse artık iki üç günde bir genel konular hakkında yazılar yazmak hedefimiz. Kardeşim bazen oda yazacak nasip ise. Bende yine diyet, sağlık, zayıflamak gibi konular olabilir. Bir blog hikayesi özetle genel konuları içeren tamamı ile kişisel bir blog, o yüzden tüm yazılanlar şahsım ile alakalıdır. İyi veya kötü yorumlara gayet açığım ama kötü yorum insanın moralini bozar, enerjisini alır yani gerek yok böyle şeylere değil mı ama.

Bu yolda blog yazma macerasında bazen bana destek olacak olan kardeşime de şimdiden teşekkürler ediyorum. Yazılarımı okuyup, göz yoran sizlere de teşekkür ederim. Şimdiden Allah'a emanet kalın. Böylece bir blog hikayesi
bir yandan başlıyor, bir yandan devam ediyor hadi bakalım.

Yorumlar

  1. bloggerun kendi teması çok hoş durmuş, siteye cuk oturmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ya bloguna bir arşiv koysanaaa. bir önceki bir sonraki yazına geçemiyom yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Nasıl oluyor o işler acaba bir bilsem

    YanıtlaSil
  4. bu temayı sana kim hazırladı ona bi söleseneee öğretsin sanaa :) olmazsa bana söyle taam mııı sana yardım bulayım :)

    YanıtlaSil
  5. Herkes bir yardım ediyor zaten sağolsun kar sende sağolasın😁😁

    YanıtlaSil

Yorum Gönder