Yeni Kararların Yedinci Günü

Yeni kararların yedinci günü geçen kocaman bir hafta kilo veremedim. Ama bu demek değil mı veremeyeceğim değil mı. Bu sebep ile bugün pek bir azimli şekilde aktivite yaptım. Yani kendi kendime birşeyler için çabalıyoruz. Sabah rutin sekiz gibi uyandım. Ballı ve limonlu 250 ml suyumu içtim. Arkasından ise yine 250 ml su içtim. Kahvaltı öncesinde yarım litre kadar su içmiş oldum. Kahvaltı için klasik yulaflı yumurta yaptım. Peynir, zeytin ve havuç ile zenginleştirilmiş bir kahvaltı yaptım. Arkasından saat on gibi bir Türk kahvesi içtim.
Öğle arası bir avuç kadar ceviz ve bir küçük muz yedim. Yeni kararların yedinci günü mantı yedim. Mantıyı saat bir gibi yedim. Saat iki buçuk gibi kahve ve çerezler devreye girdi. Bu süre içerisinde iki buçuk litre su içmiş oldum.
Yeni kararların yedinci günü aynı şekilde yoğurt kuru ve yapmış olduğum bir kaç egzersiz ile tamamlanmış oldu. Telefona üç tane program indirdim hepsini sıkıldıkça ayrı ayrı yapacağım bugün hepsinden biraz deneme yaptım. Ayrıca on bin adım da atıldı. Şimdiden eyvallah. İyi geceler olsun.










Yorumlar

  1. Selam!
    Ufak bir reklam olacak bu ama son yazımı değerlendirmeni rica edebilir miyim :D

    http://prozacinsanininsinemablogu.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil
  2. Selam. Ben kimim ki bana oku diyorsun. Ama güzel olmuş daha iyilerini yazarak daha iyi yerlere gwkirisn hatta geliriz inşallah 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha öyle deme ya, blogta yazdığın kayıt sayısını bir senede yapamayan çok kişi var.:) Millet boş içerik üretiyorken yazdıkların gayet faydalı şeyler

      Sil
  3. Başladım bu ara çok hevesim gitti birden yaa niye ki Arda oluyor tekrar geliyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder