Yeni Kararların Üçüncü Günü

Selam. Bu nasıl bir pazar idi. Çok soğuk, çok değişik idi. Neyse geçti ve gitti artık. Galiba bu hafta yağmura veda dedik. Haftaya ve bir daha mı ay da yağar ondan sonra gelsin bakalım, yaz. Bosna ayında yağan yağmur çok hayırlı bir yağmur mutlaka faydalanan kişilerden biri de sen ol.
Neyse gelelim biz, kendimize yani yeni kararların üçüncü gününe sabah dokuz gibi ballı ve limonlu olan suyumu içtim. Arkasından yeşil elma yedim. Bu süre içerisinde aynı şekilde 750 ml kadar su içmiş oldum. Arkasından ilaclarimi içtim. Böylece bir litre kadar su içmiş oldum.
Saat on gibi kahvaltı ettim. Yine domatesli yumurta yaptım. Çok seviyorum. Öneririm sizlere de. Soğuk olarak klasikler belli saymaya gerek yok.
Yeni kararların üçüncü gününe öğle arasında yani saat bir gibi bir küçük muz yedim. Arkasından saat üç oldu. O sırada dün yaptığım karabuğdaylı salatayı hazırladım. Üzerine bir kaç tane biber ekleyerek onu soda ile içmiş oldum. O arada bir Nescafe içtim. Saat yedi gibi biraz geç oldu ama çerez yedim. Şuan yeni kararların üçüncü gününe iyi geceler demek için yoğurt kürünü yaptım. Bugün spor aktiviteleri için sadece yarım saatlik bir yürüyüş yaptım. Onun dışında sıfır.
Yazdım gitti çünkü; umarım sizde şuan aldığınız kararı ileride pişman olmayacaksınız şekilde uygulabilirsiniz. Şimdiden en iyi haftalar, günler ya da aylar sizin olsun.

Yorumlar

  1. Yeni tasarım çok güzel durmuş siteye :)

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın yapanların ellerine sağlık 😆 benim becereğim yok zaten

    YanıtlaSil
  3. Çok uğraştırıcı işler zaten :) ama dikkat ettiysen Türkiye'deki büyük blogların neredeyse hiçbirinin kullandığı kendi teması değil ya bloggerın temaları ya da bu şekilde geri yüklemeden ;D

    YanıtlaSil
  4. Şuan süper motive oldum.bakalim devamı gelir ise nasip ise bu yola baş koyduk filan dermişim. 😁😁😁 Yani kendi capimizda yapıyoruz birşeyler sağolasın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder