Yeni Kararların Sekizinci Günü

Selam ve iyi bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle canlar. Öncelikle bugün spor aktiviteleri yapmaya başladığım sekizinci gün daha henüz bir şeyleri tam olarak oturtamadım. Bu sebep ile bu bir iki haftalık dönem alıştırma tarzında esnek olarak hareket edeceğim. Sadece günlük on bin adım atmaya ve üç litre su içmeye özen göstererek devam edeceğim. Aslında daha aktif bir gün sürdürerek devam edeceğim. Neyse sabah yine sekiz gibi uyandım. Ballı ve limonlu 250 ml kadar suyumu içtim ve arkasından 250 ml sade su içtim.  Kahvaltı etmeden önce uyku açılsın ve iştah kesiksiz diye bir yeşil elma yedim. O sırada bir beş dakika esneme hareketleri yaptım. Sonra yeni kararların sekizinci günü kahvaltı hazırlıkları için mutfağa girdim. Dün ne yedim ise aynı şekilde bugün de öyle yaptım. Birşey içmedim ama. Sadece su içtim. Saat dokuz gibi bir litre su içmiş oldum. Şuan saat on bir bir kahve içeceğim. Bu sırada 1.500 ml su içmiş oldum.
Öğle yemeği için haşlanmış barbunya, yeşil mercimek ve patates karışımı hazırladım. İçerisine birazcık marul, domates ve kornişon turşu ekledim. Baharat olarak kırmızı pul biber ekledim ve bol limon sıktım. İçecek olarak yeni kararların sekizinci günü ayran ve soda karıştırarak içtim. Saat üç buçuk gibi yine kahve ve cerezlerimi aldım. Bir ufak 80 kalorilik bir çikolata gofret yedim. Bu arada iki buçuk litre su içtim. Saat beş oldu şuan yeşil çay içiyorum.
Yeni kararların sekizinci günü  normal bir rutin halinde on bin atılarak ve üç litre su içilerek devam ediyor. Akşam oldu saat dokuz gibi yoğurt kürü yapacağım. Bugün on bin adım tamam üç litre su tamam.









Yorumlar