Yeni Kararların İkinci Günü

Selam. Yeni bir güne uyandığımız hafta sonuna da selam olsun yeni kararlar ile yola çıkmış olduğum bu ikinci gün idi. Gayet şuan saat sekiz, sekize kadar başarılı geçti. Sabah yedi buçuk gibi uyandım. Limonlu ve ballı olan 240 ml kadar suyumu içtim. Arkasından bir bütün yeşil elma yedim. Elma yediğim zaman iştahım biraz olsun kesilmiş oluyor. Ama kahvaltı en önemli öğün olduğu için asla atlamamak gerekli. Yeni kararların ikinci günü böyle başlamış oldu. Kahvaltı etmeden yeşil elma ve 750 ml kadar su içmiş oldum. Neyse kahvaltı için bir kaşarlı simit ve bir kaşık tahin bir kaşık kadar tahin karıştırarak onunla beraber yedim. Değişik bir kahvaltı olmuş oldu.
Öğle arasında kahve içtim. Öğle yemeği için saat on iki buçuk gibi karabuğday pişirdim. Suyunu aldım. Mübarek ne kadar bereketli bir şey çıktı. Onunla bir güzel marul, salata ve haşlanmış olan patates ile bir salata yaptım. Beraberinde 1.500 ml kadar su içmiş oldum. Salata ilk kez denedim ama tadı gayet güzel oldu başka eklenecek olan malzemeler ile daha güzel olacaktır.  Yeni kararlar ikinci günü için bir soda kuralı daha getirdim. Her gün mutlaka bir tane sade soda seviyorum, ben o yüzden sade içiyorum.  Saat akşam olmaya yakın beş gibi kuruyemişlerimi yedim. Onlar ile karnım doymuş oldu. Bu süre içinde iki litre su içmiş oldum.
Saat sekiz olduğu için bu saatten sonra başka bir şey yememeliyim. Bu sebep ile yeni kararların ikinci gününde yoğurt kürüne devam ediyoruz. Spor ve aktivite olarak öncelikle on bin adımı tamamladım. Bugün sadece bu kadar başka spor yapamayacağım.  Ama mutlaka on dakika kadar ip atlayacağım uyumadan önce.  Sizin aynı şekilde böyle kararlarınız var ise mutlaka yerine getiriniz. Böylece en iyi sonuçları alırsınız.

Yorumlar