Yeni Kararların Beşinci Günü

Selamlar olsun yazımı okuyan o güzel insan evet, ya sen. Yeni kararların beşinci günü sabah sekiz buçuk gibi uyandım. Limonlu ve ballı olan 250 ml kadar suyumu içtim.
Arkasından bir bardak normal suyumu içtim. Arkasından bir elma yemek için elimi attım ama yoktu. Büyük bir hüsran neyse yarın artık. Onun yerine muz yedim.  Kahvaltı için hazırlık yaptım. Bu sabah kahvaltı için genel olarak peynir, zeytin ve havuç hazırladım.  Sıcak olarak tabi ki yumurta yaptım. Yumurtayı marulu şekilde hazırladım. Üzerine baharat eklemeyi unutmayalım. Sabah için kahvaltı faslı yeni kararların beşinci günü böyleydi. 
Öğle arası için ilaçlarımı da içtikten sonra yaklaşık olarak bir litre kadar su içmiş oldum. Öğle yemeği için köfteli çorba için. Saat on iki buçuk gibi bir kahve içtim ve yanında bitter çikolata yedim. Arkasından saat bir buçuk gibi cerezlerimi yedim. O sırada bir de elma yedim. 
Yeni kararların besinci günü   akşam oldu artık bu sebep ile uyumadan önce yoğurt kürü yapacağım. Arkasından bir bardak elmalı sirkeli bir su içeceğim. Bugün spor olarak on dakika kadar ip atladim. Ve on bin hedefime şükür yine ulaşmış oldum. Sizlere de iyi akşamlar olsun o zaman see you later.






Yorumlar

  1. oley yeni yazı :D

    bu arada blog adresimi sırf adsense'in aksaklıklarından ötürü taşımak zorunda kaldım akşam akşam...

    YanıtlaSil
  2. Ne oldu ki, ben çok anlamıyorum ama

    YanıtlaSil

Yorum Gönder