Yeni Kararların Dördüncü Günü

Yeni Kararların Dördüncü Günü
Bir salı gününde daha selam olsun. Bugün ayrıca 21 Mart; ilk olarak ekinoks yani 12 saat gece ve 12 saat gündüz yaşıyoruz.  İlk baharın gelişini kutluyoruz.  Nevruzu kutlamalara başlıyoruz. Bir başka önemi ise down sendromlu olan kardeşlerimize armağan edilmiş bir gün. Yani genel olarak bayağı önemli özelliklere sahip olan bir gün olmak ile beraber, benim için yeni kararların dördüncü günü olarak önem taşıyor. Evet, bugünün anlam ve önemini anlattıktan sonra gelelim ben neler yaptım. Öncelikle sabah sekiz uyandım. Limonlu ve ballı olan suyumu içtim. Arkasından yeşil elma olmadığı için, bunun yerine kırmızı elma yedim. Bu sürede 750 ml kadar su içtim. Kahvaltı için genel klasik dışına çıktım. Peynir ve zeytin başta olmak üzere yanına iki dilim kadar kepekli ekmek koydum. Azıcık da reçel vardı, ekmeğe sürmek için çok ideal oldu. Ayrıca tabi ki içecek olarak portakal suyumuz.
Öğle arası geldiğinde o ara saat 11 gibi kendime Hindistan cevizi yağı ile beraber olan değişik bir kahve yaptım. O arada onu içtim. Arkasından hazırlık için bir yarım soğan, biraz barbunya ve biraz da patates haşlamak için tencereye aldım. Hepsini bir güzel kaynayana kadar pişirdim. İçerisine hiç birşey eklemedim.  Üzerine piştikten sonra havuç ekledim. Bunu öğle arasında salata olarak yemiş oldum. Yeni kararların dördüncü günü gayet başarılı bir şekilde geçti.  Dizimin başlama saatine yakın olarak bir avuç kadar fıstık, bir avuç kadar çekirdek ve kuru dut beraberinde ise yeşil çay demledim onu içtim. Kuru dut ve fıstık çok güzel oluyor. Bu da akşam olan yoğurt kürüne kadar son öğünüm.  Bu arada 9 bardak su iki bardak kahve ve birde sade soda içtim.

Yeni kararların dördüncü günü sabah kalktığımda yaptım spor bu sayede ilk sette 50 kalori kadar, ikincisinde ise 100 kalori kadar kalori yakmış oldum. Ayrıca bugün yine şükür on bin adımı tamamladım. Akşam mutlaka ama mutlaka on dakika da olsa ip atlayacağım. Yazdım gitti çünkü, şimdiden sizlere iyi baharlar olsun.



Yorumlar