Yeni Kararların Altıncı Günü

Selam. Yeni kararların altıncı günü ve bir hafta bitimine sadece bir gün kaldı. Yarın bir haftam dolacak nasip ise.  Sonra tekrar nasip ise on gün, on beş gün derken, bir ay olacak. Neyse, bugün neler yaptım.  Sabah yine sekiz gibi uyandım. Mutfağa gidip ballı ve limonlu olan suyumu içtim. Arkasından normal saf su içmiş oldum. Böylece 500 ml kadar su içmiş oldum. Kahvaltı öncesinde ayva kestim onun yarısını yedim.  Bir yarım saat sonra kahvaltı yaptım. Kahvaltı için yine önceden bir kere daha yapmış olduğum yulaf kepeği ile yumurtayı tekrar denedim. Güzel oluyor tadı. Yanında tabi ki peynir, zeytin, havuç ve marul ayarladım. Bugün portakal suyu yerine yeşil çay tercih ettim.
Yeni kararların altıncı günü öğle arası gelmeden bir yarım elma yedim. Arkasından saat on iki gibi bir tane beyaz peynirli ve domatesli kepek ekmeğine tost yedim. Arkasından saat yarım kalan ayvamı yedim.  Saat bir gibi tam olarak 1.500 ml kadar su içtim. Saat iki buçuk gibi fındık, fıstık gibi çerezlere daldım. Onunla beraber tabi ki kahve mi koydum.  Bir güzel onunla beraber çerezleri götürdüm.  Günlük olarak ben bir tane balık hapı ve biotin içiyorum. Biotin saç için kullanıyorum. Böylece 2 litre kadar su içmiş oldum.
Saat beş gibi bir tabak kadar pilav yedim iki aydır ağzıma sürmedim ve kaynanam çok güzel yapar o sebep ile koca bir tabak pilavı yedim.  Kızımı ve eltimin kızını alarak bir saat kadar parka götürdüm.  Bu arada on bin adımı tamamlamış oldum. Yeni kararların altıncı günü spor aktivitesi olarak öncelikle yeni bir egzersiz programına şuan çaylak şekilde başladım. Zamanla ilerlemek isterim. 
Bakalım bugün ilk günü idi. Ayrıca on bin adım cepte. Sonra yoğurt kürü cepte.










Yorumlar