Yeni Kararların Üçüncü Günü

Yeni karaların tam olarak üçüncü gününden selam olsun okuyanlara ya da artık iyi geceler olsun diyebiliriz. Neyse sabah yine sekiz gibi uyandım. Ballı ve limonlu olan 250 ml kadar suyumu içtim. Sonra klasik olarak arkasından bir yeşil elma yedim. Arkasından 500 ml kadar daha su içerek kahvaltı öncesi aç karnına su içme rutinini devam ettirdim.
Yeni kararların üçüncü günü kararların üçüncü günü ben hiç dışarı çıkmadım ama genel bir ev temizliği yaptım. Başta kaynanama olmak üzere, sonra da kendi evime olmak üzere iyi bir temizlik yapmış oldum. Artı binanın temizliği de bana ait olduğu için haftada bir ya da eserse iki kere sil ve süpür yapıyorum. Beş katlı bina siz düşünün yani.  Neyse bunları yapar iken çok akıllı olan saat her zaman kolumda değil idi. Bu sebep ile tam ölçüm yapmadı yani eksik daha fazla adım sayım var onu demek istiyorum. Neyse, sabah kahvaltı için bayağı kalabalık bir sefa yaptım. Üç yumurtalı marullu ve taze soğanlı bir yumurta yaptım. Peynir, zeytin ve diğerleri bir klasik zaten.  Böylece sabah
kahvaltımızı ettik. Evet yeni kararların üçüncü günü öğle arası yarım olarak yemiş olduğum yeşil elmanın yarısının da tamamladım.  Elma sonrasında canım çektiği malzemeler ile bir buçuk havuçla beraber bir salata yaptım. Beraberinde ise sade bir soda içtim. 
Saat üç buçuk gibi dizim başlaması yakın olduğundan kahvemi ayarladım ve tabi ki olmaz ise olmaz olan öğünüm çerezler. Onlar bazı yerlerde okuyorum diyet için hiç uygun görülmüyor ama bazı yerlerde tam tersi olarak söylenebiliyor. 
Bilmiyorum çıkamadım işin içinden ama ben seviyorum ve yararlı buluyorum.  Adım olarak mutlaka on bini bile geçtim. Spor olarak bir şey yapmadım ama temizlikte bir spor sayılır sonuçta.  Ayrıca yoğurt kürü de yeni kararların üçüncü günü tamam oldu. Yazdım gitti çünkü; her karar bize bir başka güzelliği ya da bir başka çirkinliği gösterir.  Bakalım biz sonuçlarında neler göreceğiz, yani ben o zaman iyi geceler diliyorum.

Yorumlar