Yeni Diyet Ve Kararlar ilk Gün

Bugün tabi ki ilk olarak sabah yine sular içildi. Ballı ve limonlu olan yarım litre kadar su içildi. Arkasından kahvaltı için hazırlıklar yapmaya başladım. Ama öncesinde artık yeşil elma yemeğe karar verdim. Tam olarak olmasa da yarısını yedim. Yarım yeşil elma, ayrım litre su derken zaten midem şişti ama kahvaltı olmaz ise olmaz. Kahvaltı için iki yumurta ile beraber, iki domatesi de doğrayarak bir yumurta yaptım. Bir yarım havuç, bir büyük dilim peynir ve sayısı belli olmayan şekilde yani on tane filan olması lazım zeytin yedim.  Ayrıca 250 ml kadar portakal suyu içtim.
Kahvaltı sonrasında içtiğim ilaçları içtim ve böylece 1 litre kadar su içmiş oldum.  Saat on bir gibi kahve içtim. Saat on iki gibi yarım kalan elmayı yedim. Saat on iki buçuk gibi yarım kalan havuç vardı, onu yedim.  Saat iki gibi kuru yemişlerimden yedim. Bu arada 750 ml şişem var onu içtim. Saat beş gibi köfteli çorba yedim. Arkasından bir muz ezip, üzerine bal ve tarçın serperek tatlı yaptım saat beş buçuk gibi onu da yedim. Yedim yedim oh şiştim. Bu arada 500 ml kadar su daha içtim. O arada birde soda içtim. Şimdi araka arkaya yazınca dünyayı yemişim diyorum kendi kendime. Spor olarak on dakika kadar ip atladım.     Leslie iki mil yaptım ve 10 bin adım attım.
 Maşallah bana o zaman. Akşama dün yoğurt yapmış idim. Onunla beraber yoğurt kürünü yapacağım. Bu gece bu sebep ile vicdanım rahat uyuyacağım. Hadi o zaman kalk sende biraz spor yap, dans filan et, evi sil temizle ya da çocuğun ile oyun oyna kısacası harekete geçir kendini.

Yorumlar