Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 46. Gün

Selamlar ve şuan için kocaman bir günaydın. Tabi ki iyi bir pazar olması dileğiyle. Şuan saat dokuz malum pazartesi günü insanlar geç kalkıyor. Hava da yağmurlu olduğu için ne olsun, inananlar daha bir uyku modunda bir gün olabilir. Neyse ben sabah yine ballı ve limonlu yarım litre kadar suyumu içtim. Arkasından kahvaltı için hazırlık yaptım. Klasik bir kahvaltı ve çok doyurucu bir kahvaltı ettim. Üç yumurta ile domatesli yumurta yaptım. Soğuk olarak yine peynir, zeytin gibi klasiklere devam ettim. Sonra tabi ki vitamin tarzındaki içtiğim ilaçları içtim. Bu sürede bir litre su içtim.  Saat iki oldu bir Türk kahvesi içtim. 
Öğle yemeği için dört kaşık kadar makarna ve salata yedim. Bolca su içtim. İki litre kadar su içmiş oldum. Sonrasında saat beşe yakın çerezlerimi ve tabi ki olmazsa olmaz kahvemi içtim. Bugün de böyle geçmiş oldu. Yarın bakalım neler olacak. Bu arada gergin düzenli olarak yaklaşık olarak on bin adım atmaya gayret ediyorum.
Yazdım gitti çünkü; başka ülkelerin gözüne batmamız çok sinir bozucu. Neden bizden bu kadar korkuyorlar anlamıyorum. Aslında bizden değil genel olarak Müslümanlardan korkuyorlar gibi geliyor. Sonumuz hayır ola bakalım.




Yorumlar