Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 44. Gün

Selam herkese ve hayırlı cumalar olsun. Bugün sağlıklı beslenmek için uğraşıyor olduğum tam olarak 44. Gün oldu. Her zaman ki gibi güne aç karnına su içerek başladım. Su derken sade su değil ballı ve limonlu olan 300 ml kadar su. Sonra 200 ml kadar sade su içmiş oldum. Böylece kahvaltı etmeden aç karnına yarım litre su içtim. Arkasından yarım elma yedim. Aslında ekşi elma daha iyi ama ben kırmızı olanı tercih ediyorum. Sonrasında kahvaltı için hazırlık yapmaya başladım. Bugün marul var idi onunla iki yumurta pişirdim. Yani marulu bir yumurta yapmış oldum. Herkes sevmeye bilir ama bana tadı gayet hoş geliyor. Tarifini de bir ara sizinle paylaşırım.  Yani genel olarak kahvaltı fazlı böyle saat on bir gibi bitmiş oldu.
Öğle yemeği için nohut vardı. Onu yanında yoğurt ile yemiş oldum. Bu süre zarfında iki litre kadar su içmiş oldum. Bugün yürüyüş filan yapamadım. Evde idim. Dün leslie iki mil yaptım sadece o kadar. Çok yorucu bir spor değil ama hiç yoktan iyidir.
Akşam saat üç buçuk gibi yine dizimi izleme saatti gelmiş idi. Evde olduğum için kahvemi ve çerezlerimi alarak güzel bir keyif yapmış oldum. Ayrıca aralarda muz yedim. Genel olarak bugün de böyle geçmiş oldu.
Yazdım gitti çünkü; hedef 65 şuan için tabi ki olamam gereken kilo ile bir takıntım yok ama fit olmak iyidir. Tabi olabilir isek. Bugünlük o zaman güle güle. Ayrıca pazar günü sınava girecek olan herkese çok başarılar diliyorum. Umarım nasıl isterseniz öyle sonuçlar ile karşılaşırsınız.






Yorumlar