Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 41. Gün

41 kere maşallah diyerek giriş yapıyorum. Kime bu kendime neden ama tabi ki tartı da gördüğüm 67 için. Nasıl oldu anlamadım. Artık spor yapmanın vaki geldi onu anladım ama. Bu neden ile artık sporu iyi bir rutin haline getirmiş olmalıyım.
Sabah sekiz gibi uyandım. 300 ml kadar limonlu ve ballı suyumu içtim. Arkasından tabi ki 200 ml kadar olan sade suyumu içtim. Toplam da önceden bir litre olan suyu yarım olarak ayarladım. Yine sabahları başka bir rutin olan elma yeme rutinini gerçekleştirmiş oldum. Arkasından kahvaltı için hazırlık yaptım. Kahvaltı için her zaman ki gibi peynir, zeytin, salata dışında bu sefer havuç ekledim. Sıcak olarak domatesli yumurta yaptım. Yumurtayı çırpar iken içerisine bir miktar baharat olarak karabiber ekliyoruz. Piştikten sonra yine değişik baharat ekleyerek daha lezzetli bir sonuç alıyoruz. Kahvaltı sonrasında ilaçlarımı içtim. İlaçları içerken bu süre içinde bir litre kadar su içmiş oldum. Ayrıca kahvaltı için yeşil çay demledim. Onu içtim.
Öğle yemeği için bir kase çorba, dört adet köfte ve havuç ile yapılmış bir salata yedim. Tabi ki bol su.
Akşam için saat dört gibi kuru yemiş yaptım ve kahve ile onları içtim. Bugünde böyle kapanmış oldu. Bakalım yarın neler olacak.
Yazdım gitti çünkü; kilo vermek güzel. Bugün on bin adımı da geçtim. Buna da şükür diyelim.






Yorumlar