Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 39. Gün

Selam. Bu ara neden ise saat ikiye hatta üçe kadar uyuyamıyorum. Deli olacağım. Neyse sabah yedi buçuk gibi kalktım. Limonlu ve ballı 300 ml kadar suyu ve arkasından ise 200 ml kadar sade suyu içtim. Saat sekiz gibi kahvaltı etmeye başlamış oldum. Bugün bayağı bir içerikli çok fena doyurucu bir kahvaltı ettim. İki tane havuç, bir tane salatalık, üç adet çeri domates, peynir ve zeytin ile bir kahvaltı hazırladım. Sıcak olarak diyete ya da sağlıklı beslenmeye ne kadar uygun olmasa bile nugget hazırladım. Onu yemiş oldum. Bu sırada bir litre kadar suyu  içmiş oldum. Günlük almış olduğum ilaçlarımı hazırladım onları içtim. Onlar ile beraber bir buçuk litre su içmiş oldum. Saat ona kadar.
Saat on buçuk gibi canım fıstık ezmesi istedi fakat olmadığı için fındık ezmesi ile beraber bir karışım yapım dedim. Bir kepekli ekmeğe bolca fındık ezmesi ve üstüne tatlı niyetine yaptığım bir karışım oldu bu muz ekledim. Nefis ötesi bir olay oldu. Ya da bana öyle geliyor. Neyse kalorinin yine dibine vurmuş oldum maalesef. Simdi nasip ise bugün pazar günü olduğu için burada Pazar var geçen hafta değil ondan önceki hafta almış olduğum bir ürünü değişim yapmak istiyorum. Bu sebep ile dışarı çıkmam lazım. Bu da benim için bir yürüyüş demek. Belki yediğim fındık ezmesini yakarım. Hadi bakalım.
Neyse öğle yemeği yerine saat üç gibi dışardan nohutlu, tavuklu filan tarzında bir tabak söyledik. O geldi pilavı harika idi ama üç kaşık filan yedim. Salata var idi. Salata ve pilav ile bol sulu bir yemek yemiş oldum. Saat dört idi ve klasik çerezlerim kahvem ile aksamı genel olarak çıkarmaya başladım. Bu arada eskisi gibi her şeyi koyup yemek yerine porsiyon küçüktüm. Hurma yine üç tane ve kayısı garanti tabi ama bir tane deri incir garanti öyle ayarlamaya çalışıyorum. Şuan içtiğim su miktarı  iki buçuk litre oldu akşama kadar mutlaka üç olur.
Yazdım gitti çünkü; kilo vermek için bahaneye gerek yok sana gerek var. Sende beynine hitap edebilmek için bazı kurallar koymalı ve yola çıkmalısın. Bu sebep ile bende bu yola yazarak çıktım. Okuyanlara sağlık.








Yorumlar