Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 38. Gün

Şuan için tabi ki herkese hayırlı cumalar dilerim. Cuma ne güzel, ne mübarek ne kadar güzel bir gün. Bu sebep ile herkesin cuması en içten şekilde mübarek olsun inşallah. Sabah yedi elli filan idi uyandım. Sekiz gibi suları içtim. 300 ml kadar limonlu ve ballı suyumu içtim ve arkasından ise 200 ml kadar saf su içmiş oldum. Böylece yarım litre kadar su içmiş oldum. Suları kahvaltı öncesi içtikten sonra yine bir rutin haline getirmiş olduğum elma yeme işini yapmış oldum. Küçük bir yeşil elma yedikten sonra kahvaltı için hazırlık yaptım. Üç yumurta haşlamıştım. Domates, salata, marul, şeyin ve peynir ayarladım. Onları bir bardak siyah çay ile götürmüş oldum. Arkasından içtiğim ilaçları ayarladım ve geri kalan yarım litre su ile de ilaçları içtim.
Saat on iki gibi üç adet dolma ve yanında üç kaşık kadar yoğurt yedim. Ama doymadım. Üstüne bir tabak kadar fasulye yedim. Yanında azıcık turşu da getirince onunda tadına bakmış oldum. Bu arada bir bardak kadar su içmiş oldum. Sonra saat bir buçuk gibi kahve mı ve çerezlerimden ayarladım onları yedim. Yarım litre kadar su da bu süre içinde içtim. Yani bir litre 800 ml su içtim.  Midem kazındı bayağı oldu ekmek yemedigim bir ton balığı ile marulu sandwic tarzı bir şey yaptım.
Aksam yoğurt kuru yapamadım. Yazdım gitti çünkü; yazmak iyidir diye saçmalıyorum şuan kuracak bir cümlem ya da imzam kalmadı sağlıcakla kalın.










Yorumlar