Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 36. Gün

Bugün tam 36. Gün çok mutluyum. Bu yola çıktığım zaman bu kadar ileri gideceğimi ya da bu kadar iradeli bir şekilde devam edeceğimi asla sanmıyorum idim. Ama öyle oldu ve ben yoluma yaza kadar devam etmek istiyorum. Spor yapmıyorum bir de onu bir düzene sokabilsem çok güzel bir sonuç olacak ama içimden gelmiyor o heves kalmadı. 
Neyse sabah yine sekiz buçuk idi kalktığımda. Yine sularımı hazırladım. Fakat bugün limon yerine sirkeli su içtim. 300 ml kadar sirkeli su ve sonrasında 200 ml kadar sade su içtim. Arkasından elma yedim. Kocaman kırmızı bir elma aslında diyet için pek uygun değil yeşil daha iyi diyorlar. Neyse elma da aç karnına yedikten sonra büyük çok kalabalık bir kahvaltı yaptım. Öncelikle tabi ki peynir, zeytin, salata gibi soğukları koyduktan sonra sıcak olarak yumurta yaptım. Yumurta yine domatesli bir yumurta idi. Ama ben buna biraz da peynir ekledim ve çok güzel oldu.  Üzerine tabi ki baharat ekledim. İçecek olarak çay demledim. Limon ekleyerek siyah çay olarak içtim. Bu sürede arkasından ilaçlarımı içtim ve böylece bir litre su içmiş oldum. 
Öğle arası gelmeden ara öğün tarzında bakkaldan bu hazır kuru yemiş paketlerinden aldım yanında ikisi bir arada olan kahve ile onu içtim.  Öğle arası geldiğinde bir muz yedim öğle arası derken saat üç filan olmuştu. Saat dört buçuk gibi bir tabak çorba içtim. Bir litre kadar daha su içtim. Sonra saat besi geçti ama bu acıkma geldi bana bende biraz peynir attım ağzıma.
Yarın mübarek gün Cuma herkesin şimdiden cuması mübarek olsun inşallah. Yoğurt kuru yaptım demin. Bugün de genel olarak böyle bitmiş oldu.
Yazdım gitti çünkü; demiştim paylaşmayı seviyorum ama bugün bunaltı yazar iken kendime zaman ayırdığımı
keşif ettim. Sanki daha önceden olmayan bir şey gibi.

Yorumlar