Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 35. Gun

Selam olsun herkese. Bugün diyet değil sağlıklı beslenmek için uğraşıyor olduğum tam olarak 35. Gün bugün yine saat sekiz gibi uyandım. Sekiz buçuğa doğru limonlu ve ballı olan 300 ml kadar suyumu içtim ve arkasından ise 200 ml kadar saf suyumu içtim. Böylece 500 ml yarım litre kadar su içmiş oldum kahvaltı etmeden. Daha sonrasında adet haline getirmiş olduğum günde mutlaka bir elma yeme rutinimi gerçekleştirmiş oldum. Bir elma sabahları içilen bir fincan kahveden daha çok uyku açıyor bu nedenle elmayı es geçmeyelim. Sağlıklı beslenmek adına geçirmiş olduğum otuz gün içinde canım abur cubur tarzında ya da çikolata gibi ürünler çekmez iken neden ise bu aralar her şeyi yemek ister oldum. Büyük sınavlardan geçiyor gibi hissediyorum kendimi. Bugün nasip ise kursa başlayacağım. Oraya yürüyerek gitmeyi düşünüyorum. Nerede ise 45 dakikalık bir mesele hem spor olsun iyi olur bakalım, yürüyerek diye düşünüyorum.  Öğle yemeği ve atıştırmalık için yanına bir şeyler almayı düşünüyorum.  Neyse kahvaltı için domates, salata, marul, peynir ve zeytin dışında iki yumurtayı tereyağı ile kırıp omlet yaptım. Üzerlerine baharat olarak kırmızı biber, zencefil ve zerdeçal ekliyoruz. Ayrıca çörek otu ekliyoruz. Daha lezzetli oluyor.
Öğle arası için bir hurma attım ağzıma ve saat on iki gibi bir tavuk dürüm yedim.
Saat üç gibi yine üç tane hurma yedim. Sonra dorte yakın biraz patates ve üç tane köfte yedim Saat altı idi bir elma yedim.
Yazdım gitti çünkü;. Bugün de böyle yazdım gitti ve bitti.




Yorumlar