Sağlıklı Beslenme Diyet Değil

Selam. Bu yazımı öncelikle sağlıklı beslenme diyet değil, 
olarak devam ettirmeyi düşünüyorum. Arkasından daha önemli bir konuya yani geçmiş Kandiliniz tekrar mübarek olsun inşallah. Sonrasında ise tabi ki hayırlı Cumalar olsun inşallah diyelim.  Recep ve kandil için oruç tuttuğum için ve onun öncesinde ise biraz rahatsız olduğum için maalesef yazamadım. Bu sebep ile arada tekrar bir boşluk oldu. Bu boşlukta bayağı bir kaçırdım desem yalan da olmaz. Su olayı beni biraz kötü etkiledi. Susuzluk sadece açlık hissetmedim bile, artı bu durum baş ağrısı yapıyor bende.
Neyse genel olarak bugün mübarek Cuma günü sabah sekiz gibi kalkmış oldum ve sağlıklı beslenme diyet değil, adına Limonlu ve ballı olan 250 ml bardak suyu ve arkasından tabi ki aynı alışkanlık şeklindeki 250 ml 
suyumu içtim. Kahvaltı için biraz değişiklik yaptım ve ekmek arası yaptım. Haşlanmış üç yumurta vardı birini kızıma ve diğerlerini kendime ayırarak güzel bir ekmek arası yaptım. Çok güzel ve çok doyurucu bir olay oldu.
Öğle arası gelmeden bir muz atıştırmalık yaptım. Bu arada kahvaltı öncesi bir elma yedim. Sonra öğle yemeği için bir 
çorba ve salata yedim. Bu  arada yaklaşık iki buçuk litre kadar su içtim. Saat üç buçuk gibi kahve içtim. Akşam yemeği niyeti ile iki tane tavuk vardı. Onları yedim. Bugün böyle bitmiş oldu. Spor aktiviteleri yok sadece on bin adım tamam hatta on bin geçildi 16.bin adım kusurlu oldu. Son olarak tabi ki  sağlıklı beslenme diyet 
değil, için yoğurt kürü yapacağım yatmadan biraz önce başka bir olay işlev yok maalesef. Tartı da bu ay hedef 65 idi
olmadı. Bir daha mı ay artık öyle diyelim. Şimdiden iyi akşamlar olsun herkese.

Yorumlar