DİYET İÇİN SADECE ÜÇ ÖĞÜN YE

Resim
DİYET İÇİN SADECE ÜÇ ÖĞÜN YE

Selam. Kadar aldım ve yarın itibariyle ile gün içinde üç öğün olacak şekilde yemek yiyeceğim. Bunun sebebi öğün aralarında ne kadar uzun olursa yağ yakımı oranı o derece artmaktadır. Bu değil ki aç kalacağız. Hayır tabi ki asla. Aç kalmamak için bol su ve sıvı tüketimi yapacağım. Sabah erken saatlerde kalkarak yemeği ve akşam beş olduğunda ise son o öğünümü tüketeceğim. 

Diyet için sadece üç öğün ye için genel olarak 3 öğün deki kalori miktarını 500 olarak belirleyeceğim. Sabah uyanır uyanmaz su içilecek. Bu suyun içeriğini biz belirleyeceğiz. Örneğin; damak zevkinize göre sirkeli su, limonlu su ya da cevizli su olabilir. Bu tamamı ile sizin zevkinize kalmış bir durumdur.

Sabah uyandık ve suyumuzu içtik. Aradan yarım saat geçmeli ki kahvaltı faslı başlasın. Bu yarım saat süren içinde siz de kahvaltınızı eğer benim gibi bir gün öncesinden hazırladıysanız, biraz esneme hareketleri yapabilirsiniz. Böylece güne daha enerjik başlamış olursunuz.

Diyet için sadece …

Hedefler Ve Kararlar

Selam. Nerde ise bir hafta olacak yazmayalı. Yedik içtik paylaşmayalı. Bu ne demek sen bir haftadır neler götürüyorsun gibi bir şey oluyor herhalde. Yok ya olmuyor. Yani tam ya yalana gerek yok yaptım. Olabilir yani insanlık hali. Ben zaten kendime şaşırmış idim. Bana göre iyi bile idare ettim. Neyse iyi oldu arada vücudu şaşırmak gerekiyor diye biliyorum. Ama kilo da aldım sayılmaz yani. Bir gidip gelme durumu oldu ama 67 de sabitim.
Evet. Berede ise iki ayı geçkin olan bir sağlıklı beslenme serüveni yaşadım. Artık konu beslenmeden çıkarak spor ve diğer başka etkinliklere yönelme durumu olmalı diye düşünerek, eskisi gibi sağlıklı beslenmeye devam ama bunun dışında çok etkinlik yapma eylemi içine girme kararı aldım. Bu ne demek;
İlk hedef klasik olarak on bin adım olayı. Gün içinde mutlaka on bin adım atacağım.
İkinci olarak kendime uygun bir evde yaptığım için en uygunu leslie olarak düşünüyorum. Onunda kendi aralarında seviyeleri var. Bakacağım azar azar.
Üç olarak günde bu hafta yine eskisi gibi ip atlayacağım. Günde 250 hedef koyuyorum. Bunu aç karnına yapmayı planlıyorum.
Kalori hesabı yapmalı ve günde bir elma yemeliyim. Artı muzda çok önemli bir meyve bir muz 90 dakikalık enerji verimi sağlayabiliyormuş.
Sabah kahvaltı mutlaka zaten yapıyorum. Akşamları mutlaka bir düzen içinde yoğurt kürü yapacağım. Eskiden yaptım ama düzenli olmalı bu sefer her akşam yatmadan o karışım mutlaka çok önemli.
Şuan artık aklıma bir şey gelmiyor. Gelir ise ekleme mutlaka yapacağım. Ayrıca tabi ki sabah kalktığım gibi sularımı içmeye devam edeceğim.  Susuz bir hayat zaten düşünülemez ki. Bu saatten sonra yedimi içtiğimi değil yapmış olduğum spor aktivitelerini paylaşmaya özen göstereceğim. Böylece bu işi gerçekten ciddiye almış olarak yola devam edeceğim. Bu kimse için değil, sadece kendim için yapacağım bir olay. Zaten sağlıklı beslenmek üzere yola çıkıldığında ilk olarak sağlık kelimesi sana geliyor. Bunu kendin için yapmış olduğunu zamanla anlamış oluyorsun.  Şimdilik bu kadar. Bu arda tabi ki hayırlı cumalar olsun herkese.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diyet Yapma Sağlıklı Beslen

Diyetli Günlere Devam

Diyetteyim Ne Yesem