93 Kilodan 66 Kiloya Hikayesi

Selam arkadaşlar, şimdi bu yazımda sizlere bu yola başlama hikayesi tarzında ufak bir paylaşım yapacağım. Hikayenin adına da 93 kilodan 66 kiloya koyuyorum. Ayrıca bu yolda ilerler iken nerelerden, nerelere geldim onları da resimleyerek sizlere ispat gibi yapacağım. Ama bu resimler sadece tartıda olan resimlerdir. Öyle boydan ya da postan olan resimler değil. Böyle resimler bekleyenler kusura bakmasın benim tarzım değil. Neyse, öncelikle şuan bir açıklık getirelim. Özümden beri kilolu demeyelim ama, balık etli tabiri ile bir bayan oldum. Evlendikten sonra ve sonrasında doğum ile beraber bir doksana dayamış idim. 100 kilo olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyor idim. Bu sebep ile buna bir dur demek adına nerde ise öncelikle sağlık ocağına gidip ölçüm filan yaptırdım. Kilolu olduğum böylece kanıtlanmış ve belgelerle ispatlanmış oldu. Neyse,  böyle başlamış oldu.  Kilom 70’lere inene kadar hiç tartılmadım. 20 kilo verene kadar sadece yürüyüş ve yediklerime dikkat ettim. 70 kilodan sonra artık bir sene sonra daha dikkat etmeye daha özenli davranmaya ve tartılmaya başladım. Böylece altı ay içinde 70’lerden 6’lı rakamlara doğru adım attım. 
Bu süre içinde 93 kilodan 73 filan düştüğümde o sıra bir iki ay kadar ne kadar dikkat etsem, ne kadar özen göstersem de kilo veremedim kaldım öyle. Sonra ama pes etmedim ve bu süre içinde yola devam ettim. Bu sebep ile zaman ile kararlılık ile tabi ki yolumu bulmuş oldum.  Bu sürede özenle dikkat ettiğim tek şey 3 litre su içmek oldu. Su içtikçe yeme ihtiyacım daha da azaldı. Çıkmış olduğum ve her çıktığım da nefes nefese kalmış olduğum bayırı, bu sayede nerde ise hiç zahmetsiz kolayca çıkar oldum. Daha birçok şeyi sayabilirim ve ilk aklıma gelen bu oldu. Mutlaka zayıflamayı düşünmüyor iseniz bile mutlaka siz her gün zaten yaz da geliyor mutlaka, 3 litre su için. Yapamaz iseniz 2. 500 için ama 2 mutlaka için. Ben bu sayede 93 kilodan 66 kiloya düştüm. 
Yazdım gitti çünkü; bu da bir 93 kilodan 66 kiloya yazdım gitti hikayesi olsun.
















Yorumlar