Uzak Doğu Ve Türk Usulü Diyet 9. Gün

Selam. Bugün diyette tam tamına 9.Gün çok mutluluk verici bir olay benim için tabi ki. Evet bugün yine bir klasik geç uyandım saat 9 filan idi. 9 buçuk gibi sularımı içmiş oldum. Tekrar okumayan bayanlar ya da beni takip etmeyenler için söylemek istiyorum. Sabah 300 ml kadar suya bal ve limon sıkıyorum. Onu içiyor ve arkasında 700 ml kadar normal saf su içiyorum. Toplam bir litre suyu daha kahvaltı yapmadan içmiş oluyorum. Diyetimdeki en önemli adım bu çünkü.



 Sular içildikten sonra 300 tane ip atlıyorum. Normal gelişi güzel şekilde bunu sabah ve akşam yatar iken 300 kere daha tekrar ediyorum. Bu hafta pazartesi kadar 300 sonra 400 çıkaracağım nasip ise, evdeyim spora filan gitmedim için en pratik yol bu bende bunu seçtim. Sonra kahvaltı faslı başlıyor. Bugün instagramdan takip ettiğim 40kilo nasıl gider (https://www.instagram.com/40kilonasilgider/profiline )  sahip olan ece hanımdan görüp yaptım. Seviyor ve tebrik ediyorum kendisini. Yazımı okur da görür ise çok mutlu olurum. Domatesin kilo vermeye yardımcı olduğunu biliyordum. Hatta bir ara yazın domates suyu içiyordum. Domatesleri tereyağında biraz pişirdim ve üzerine iki yumurta kırarak, kahvaltı tabağımı hazırladım.  İçmek için portakal suyu hazırlamıştım onu da içmiş oldum. Öğle yemeği için anne yemeği yedim. Mercimek çorbası ve pilav vardı . ölçerek yemeği sevmedim için şu kadar kaşık diyemem. Yanına domates, salatalık ve ton balığı ekleyerek bir güzel yedim. Bu zaman içinde ben iki litre suyu zaten içmiş idim Dizimin başlama saatleri yaklaşırken yine çerezlerimi koyarak kahvemi içtim. Bu süre içinde su miktarı 3 litre kadar oldu. Saat 5 geldi ve benim yeme içme faslı bitmiştir. Benim için bitmiştir yani. Soda içmeyi düşünüyorum.  Su da içerim. Benim içtiğim kahve 300ml kadar oluyor genelde yani bardak o kadar. Siz tabi daha az seviyor iseniz daha az için. Kahve içmeyi herkes sevmez, siz başka şey de içebilirsiniz.
Yazdım gitti çünkü; diyet yaparken o sizi değil, diyeti siz yönlendirin. Size ne iyi geliyor yada ne kötü gelir bu sadece diyet listenizle anlaşılmaz bunu en iyi siz bilirsiniz.

Yorumlar