Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 15.Gun

Selamlar tekrar kocaman. Bugün tam bir ayın yarısını doldurdum. Diyet değil, sağlıklı beslenmek amaçlı tam 15. Günüm.  Ama bugün öğle yemeğini çok abarttım galiba. Neden ise yedikçe yiyesim geldi. Gittiğim yerde eli pek bir lezzetli idi. Kursa başlamak için gittim yerin karışında bir mekan vardı. Temiz de bir yer gibi idi. Güzeldi genel olarak.
Sabah dokuz gibi kaktım. Suyumu içtim. Suyu içer iken bir yandan ip atlamaya başladım. Bugünde aç karnına şükür 400 kere atlayabildim. İp atlamak insanı çok yoruyor. Hele kilolu olunca daha da çok nefes nefese bırakıyor. Ama güzel yorulmalar bunlar. Akşam da atlamak istiyorum ama şuan için o halde göremiyorum kendimi bir heves gelir atlarım. 
 Öğle yemeği için ise gittiğim yerde mantı ve köfte yedim.  Mantı da çok güzel idi. Hatta pişman oldum köfte söyledim için, mantı çok güzeldi çünkü. Neyse arkasında iş yeri sahibi bana tatlı ve kahve ikram etti. Sütlü olduğu için yedim. Dayanamadım yedim ama saatte erken idi 1 olmamış idi galiba.
Eve geldim biraz kaynanam da oturdum. Kaynanam kızıyor. Kaynana deme anne de diye. Ama kaynana sonuçta yani diyemiyorum. Birde burada böyle yazdığımı bilse herhalde ne kızar. Ben öyle alışmışım öyle gidiyor. Bende anne demek ister idim ama ağzımdan öyle çıkıyor işte. Neyse benim dizim başlama saatinde ben hala kaynanamda idim. Bu sebep ile çerezlerimi yemedim. Dizim bitmesine yakın evime geçtim. Hazırladım saat dört gibi çerezleri ve kahve mi hazırladım. Dizim bitti halde alışkanlık olmuş yemeği isteği geldi. Onları hazırlayıp kahve ile bir güzel yedim. Saat bu sürede nerde ise beş olmuş idi. Bu arada öğlen bir tane sade soda içtim. Bu soda da çok tıkıyor beni.
Yazdım gitti çünkü; kendim için bir adım atmadan başkalarına kendi kızına, kendi annene ya da eşine hiçbir yararın olmaz. Kendini mutlu etmeden başkalarını asla mutlu edemezsin. Bu nedenle önce ben, bunun farkında olarak kendim için değişiklikler yapıyorum. Bu olayda onlardan biri.

Yorumlar