Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 25.Gun

Selam. İyi bir hafta sonu geçirmeniz hafta başına iyi bir şekilde başlamanız dileğiyle diyerek yazmaya başlıyorum. Evet dün giden elektrik saat bir gibi ancak geldi. Bu arada elektrik gitmesinin sebebi ise bir akıllı beyefendinin gidip elektrik direğine çarpması ile olmuştur. Saat bir gibi olay oldu ve saat gece bir gibi galiba elektrik ancak gelebildi.
Bugün sağlıklı beslenmek için adım attığım 25. Kocaman Günüm yarın iple çekiyorum. Kaç kilo ve kaç gram çıkacağım çok merak ediyorum. Belki de hiç kilo veremedim. Ama vermişimdir ya.  Bakalım nasip. Bu sabah saat dokuz buçuk gibi kalktım. Limonlu ve ballı suyumu hazırladım. Kahvaltı öncesi bir litrelik suyumu içtim. Sonrasında yine kahvaltı yapmadan bir elma yedim. Elma büyük bir şekilde kahveden daha çok uyku açıyor.  Kahvaltı için lor peynirli yumurta yaptım. İki yumurta ve tereyağı ile beraber hazırladım. Biraz peynir ve biraz zeytin yedim. Ayrıca portakal suyu içtim. Kahvaltı böyle idi. 
Öğle yemeği için mercimek çorbası içtim. Tabi ki  yanında ekmek yemedim. Bu  yirmi beşinci günüm ve neredeyse hiç ekmek yemedim. Bu yüzden kendimle gurur duyuyorum. Bir çorba ve canım çektiği ve tadını merak ettiğim için çorbanın yanında bir de çikolatalı gözleme söylemiş idim. Onu da yedim. Çikolatalı pisi biliyor idim ama bu gözleme işi de güzel bir ayrı güzel. Ayrıca içecek olarak tabi ki sade soda içmiş oldum.
Akşam yemeği niyeti ile kuru yemişlerimi aldım ve onlarla beraber büyük bir kupa Türk kahvesi içmiş oldum. Bugün Pazar günü ve burada hem pazar var hem de hava mis gibiydi bu sebep ile pazara çıktım. Biraz Pazar geçmesi yapmış oldum.  Bu süre içinde iki buçuk litre su içtim. İçtiğim ilaçları da unutmadım. Dün ne ip atladım ne demek bir şey yaptım. Bugün nasip ise 600 kere ip atlayacagim değil atlamam gerekli diye düşünüyorum.
Yazdım gitti çünkü: kilo vermek ve verildiği zaman bu kiloyu kontrol altına almak devamlığını sağlamak büyük bir zorluk ben bu zorluğu yaptığım her şeyi unutmamak için kayıt altına alıyorum böylece bazen kendimle gurur duyuyorum bazen ise keşke diyorum. Buna göre ileriki seviyelerimi ayarlamaya çalışıyorum. Sizin de aynı şekilde böyle yaparak kendinizle gurur duymanızı ya da hatalarımızdan ders almanızı temenni ederim.






Yorumlar