Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 23.Gun

Selam kocaman bir selam olsun diyorum ve dün biraz yorgunluk ayrıca yoğunluk sebebi ile paylaşım yapamadım. Genel olarak standart şeyler yedim. Aynı şekilde sularımı içtim. Fakat akşam için yoğurt kürü yapamadım ve ayrıca maalesef kaç gündür 3 oldu herhalde ip atlayamadım. O yüzden pazartesi tartılıp kaç kilo oldum bakacağım. Bugün ip atlamam ve yoğurt kürü yapmam şart oldu. 
Bugün diyette tam olarak 23. Günüm oldu. Bugün sabah kahvaltıda yine lor peynirli yumurta yaptım. Yumurta 3 tane, zeytin, süzme peynir ve domates ile bir kahvaltı yaptım. Portakal suyu çok az sıkabildim. Bun arada dediğim gibi su içtikten sonra uykum açılsın diyerek bir adet elma yedim.  Re Elmadan sonra kahvaltı faslına başladım. Bir şey duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama zeytin yemek de iyi değilmiş, zeytin de çok yağlı olduğu için yenmesi pek uygun görülmüyormuş.

Öğle yemeği yerine kendim için ayarlamış olduğum kuru yemişleri hazırlıyorum. Bununla beraber kahve içiyorum bu benim için çok doyurucu bir öğün oluyor. Kuru yemişlerin içinde bir sürü yemiş olduğu için bayağı bir tok tutuyor beni.  Yanında tüketmiş olduğum kahve aynı şekilde tokluk hissin veriyor.
Akşam yemeği tartıda ise saat beş gibi bir salata tarzı değişik eldeki ve evdeki malzemeler ile bir şeyler yaptım. Makarna yapmış idim. İçerisine domates ve peynir doğradım. İçine bir pakette ton balığı açtım. Azcık makarna ve azcık salata değişik bir tür oldu. Bu arada bugün şükür yine 3 litre su tüketimimi yaptım. Kahve tüketimimi yaptım. Akşam mutlaka ve mutlaka yoğurt kürünü yapmam lazım. Akşam kendime söz veriyorum ve mutlaka 500 tane ip atlayacağım. Aslında leslie yapmak istiyorum ama kendimde o potansiyeli maalesef göremiyorum. Hatta şimdi çıksam da olabilir. Evet yemeğimi de yedim yarım saat kadar sonra başlayayım ben atlamaya iyi olur, benim içinde.
Yazdım gitti çünkü; 68 olmama az kaldı, evet inanıyorum o tartıda pazartesi günü 68 kiloyu göreceğim. Çok takıntılı değilim ama insan mutlu oluyor.






Yorumlar