Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 20.Gun

Uzak Doğu usulü ve Türk diyetinde bugün yirminci günüm. 20 gündür yedim ve içtiklerime ayrı bir özen gösterir oldum. Spor yapmadım. Sadece ip atlamaya başladım. Günde 300 ile başladım bu ikinci hafta bunu 400 çıkardım.400 bile bana zor geliyor. İnsan nefes nefese kalıyor. 
Sabah saat dokuz buçuk gibi uyandım. Saat ona kadar sularımı yani 300 ml kadar limonlu ve ballı suyumu aynı zamanda ise 700 ml kadar saf suyu içmiş oldum. Sularımı bir güzel içtikten sonra kahvaltı için hazırlıklar yaptım. Kahvaltı için üç tane yumurta kırdım, biraz domates, peynir ve zeytin ile kahvaltımı yapmış oldum. Aynı zamanda portakal suyumu da içmiş oldum.  Ama dün yine yoğurt kürünü yapamadım. Kaç gündür yapacağım diyorum ama maalesef olmuyor yani ben unutuyorum. Nasip ise bu akşam yapacağım.
Öğle yemeği yemediğim için ve onun yerine hazırlamış olduğum çerezleri ve kahvemi içiyorum.  Kafama göre bazen Türk kahvesi bazen ise nescafe içiyorum. 
Akşam yemeği gibi saat beşe kadar yediğim öğünü yemiş oluyorum. Bugün yine köfte ve iki havuç ile bol limonlu bir salata yaptım. Bunu yine dün ki gibi sade soda ile beraber içtim.  İki gündür ip atlamıyorum. Hiç içimden gelmiyor. Tam atlayacağım mutlaka bir sebep çıkıyor. Nasip olmuyor yani.  Şimdi iki litre kadar suyumu içtim. Akşama kadar nasip ise bunu üç litre yapacağım. Ayrıca iki gündür dışarı da çıkmadım. Havalarda bir iyi bir kötü insan çıksam mı çıkmasam mı arasında kalıyor. Saat bunları yazar iken beş buçuk idi. Saat dörtte aşağı inip mutlaka 400 tane ip atlayacağım. Yoksa kilo veremem ki ama değil mi? Ne demişler nerde hareket orda bereket. Neyse ilk iş üç litre su, sonra ip atlamak ve akşam uyumadan önce ise yoğurtlu olan kürü yapmak. Yoğurt kürü de içine ben kırmızı pul biber, zerdeçal ve zencefil katıyor ve karıştırıyorum. Tadı çok acı oluyor ama. Değişik bir tadı oluyor.  Neyse yazdım gitti çünkü;  kilo vermem lazım.






Yorumlar