Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 18.Gun

Uzakdoğu ve Türk usulü olarak kendim için uydurmuş olduğum sağlıklı beslenme diyetinin bugün tam 18. Günü oldu. Bugün yine eken kalkamadım. Saat nerdeyse ona  geliyor idi. Bu nedenle öğle yemeği dedim nerede ise kahvaltı ile birleşti.
Sabah yine limonlu ve ballı olan 300 ml suyumu ve 700 ml kadar saf suyumu içtim. Sabah kahvaltı için yine bol domates, peynir ve zeytin koydum. Sıcak olarak bir yumurta kırdım ve onu yemiş oldum.    Kahvaltı için yine portakal suyu içtim. Kahvaltıdan  yaklaşık yarım saat kadar sonra iki tane ekler yedim.  Valla çok özlemişim yerken bir tuhaf oldum. Neyse bu sırada nerede ise iki litre kadar su içmiş oldum.
Öğle yemeği yerine yine kahve ve kuruyemişleri koyarak onları yedim. Bunu normalde saat dört gibi yapıyor idim. Ama değişiklik yapacağım ve öğlenleri yemek yerine akşamları yemeği düşünüyorum. Öğün değişikliği yaparak vücudu şaşırtmak lazım. Neyse bolca Türk kahvesi ile fındık, fıstık, kuru üzüm, kuru kayısı, badem, leblebi, üç tane hurma, kabak çekirdeği ve normal ay çekirdeği filan yemiş oldum.  Bunlar zaten çok doyurucu oluyor. Artık hem su içtiğim için hem de alıştığım için çok acayip canım bir şey istemiyor ya da çok böyle açlık hissetmiyorum. Günlük  mutlaka üç litre su içiyorum. Bu benim zayıflama sürecindeki en büyük kural ilk kural. O kadar su içince zaten mide de abur cubur denilen ıvır zıvır için yer kalmıyor. 
Akşam yemeği için yine dört tane köfte pişirdim, kıymalı patates yemeği var idi. Onu da ekleyerek ikisine salata ile beraber yemiş oldum. Salatalar için artık sadece limon ile değil portakal suyu da sıkılıyorum. Daha lezzetli bir tat vermiş  oluyor. Değişik bir aroma da katmış oluyor.
Yazdım gitti çünkü; bu bir süreç ve ben bunu en iyi şekilde kendime verdim kuralları sonuna kadar koruyarak devam etmek istiyorum ve bu sebeple geçmişe bakabilmek için yazıyorum. Bu arada ip atladım ve dün yoğurt kurunu yaptım. Bugün unutmaz İsem tekrar yapacağım. Sağlıklı kalın.




Yorumlar