Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 17.Gun

Selam. İyi geceler olsun herkese. Sabah yine geç kalktım. Saat ona geliyor gibiydi. İp atladığım için mı ne o kadar da çok atlamıyorum nasıl oluyor hiç anlamıyorum çok böyle bir yorgun hissediyorum kendimi.
Bu sabah kahvaltı için yine dünkü gibi peynir eritmesi yapmaya çalıştım. Tarifini Neyse biraz tereyağı lazım aslında biraz değil bayağı öyle daha lezzetli oluyor göz kararı kadar tereyağı tavaya koyalım.


 Eriyince üzerine artık kaç kaşık kadar olsun istiyor iseniz o kadar kaşık lor peynir koyabilirsiniz. Peynir ile yağ beraber yağ biraz üste gelecek şekilde pişirilir ve isterseniz daha lezzetli olması için içerisine bir yumurta kurabilirsiniz. Yumurta çok koymayın tadı bozuluyor. Bu kadar üzerine baharat yakışıyor sevdiğiniz bana, kekik, pul biber ya da  karabiber ekebilirsiniz. Kahvaltı için bugün bayağı domates yedim. Portakal suyu yerine limonlu bir çay içtim. İçine mutlaka limon sıkın ve bir parça limon atın ki içindeki demiri alsın. Kahvaltı böyle idi.
 
Öğle yemeği için yani kahve ve çerezlerimi aldım. Onları yedim. Bu sürede iki buçuk litre su içmiş oldum. Şuan saat onu geçti ben üç litre su içmiş oldum. 
Saat besi geçiyor idi akşam yemeği için bir tavuk but ve ıspanaklı yoğurt yedim. Bu kadar idi. Şimdi dün yapmadım ama bugün şimdi yoğurtlu göbek eritme kürü yapacağım bakalım fark olacak mı. Yazdım gitti çünkü;  yazmak güzel paylaşmak daha güzel. Yazıyorum ama bunu birilerinin okuması bilmesi amacı ile ve daha da önemlisi tabi ki kendim için sözümü tutmak için. Kendine değer vermeden bir başkasına değer veremem. Kendimi sevmesen başkasını sevemem. Öncelik kendimiz olalım. Mutlu kalalım. İyi geceler olsun.  Bu arada ben her sabah yapamaz İsem her akşam mutlaka 400 tane ip atlıyorum. Belki spor yapamıyorum ama bu kadarı da şimdilik idare eder.






Yorumlar