Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 14.Gun

Selam. Diyet değil, sağlıklı beslenme adlı Uzak Doğu ve Türk Usulü Beslenme adına bugün geçirmiş olduğum tam 14. Gün oldu. Şuan televizyonda lezzetin haritası adlı programa bakıyorum.  Sunucu kadın acaba bu kadar yiyerek formunu nasıl koruyor diye aklımdan geçirmiyor değilim. İşi de bize göre çok iyi ye ve para kazan. Neyse yine kadın olarak dedikodu yaptım iki dakikada.
Bugün erken olarak saat sekiz gibi kalktım.  300 ml kadar limon ve ballı olan suyumu içtim. 700 ml kadar sade suyumu içer iken ip atlayayım dedim ve 400 kadar ip atladım. Benim 400 kere atlamam genelde dinlenerek yapıyorum. Dayanamıyorum o kadar yanmaz isem genelde 100 kadar yaparak dinlenmeye çalışıyorum. Genelde ya 50 de ya da 60 da kesin yanıyorum. Maalesef bu da iyi ama ilk başladığımda 10 kadar zor yapıyor idim. Haftaya nasip olursa 500 yapmak niyetindeyim.  Sabah sular içildi. Kahvaltı için 3 tane yumurta pişirdim. Kızım ile beraber yedim. O yüzden karışık olarak ne kadar yedim belli değil. Kızım sarısını sevdiği için bana beyazı düşmüş oluyor. 
Dışarı çıkacağım için yanıma bir elma almıştım öğlen 11 gibi onu yedim. Saat 1 gibi köfte ve salata yaparak onu yedim. Salatayı bayağı yaptım. Bu neden ile bayağı doyurucu oldu benim için. Saat iki gibi bir elma daha yedim. Bundan sonra böyle kendime ara öğün tartında elma, armut ya da muz gibi meyve yemeği düşünüyorum.  Saat şuan 3 geliyor. Ben bu süre içinde iki litre suyu içtim. Şimdi de içmeye devam ediyorum.  Dizim başlıyor ve şuan özeti var. Ben kahve mi ve kuru yemişlerimi hazırladım. Onlar beni bekliyor. İçinde ne mi var. Çok şey var. Biraz kabak çekirdeği, biraz normal çekirdek, üç adet hurma, kuru erik, kuru kayısı, kuru çekirdekli üzüm, leblebi, fındık ve biraz da fıstık var. Bunlar ve kahve benim için çok doyurucu bir öğün oluşturuyor. Açlık hissetmiyorum.
Yazdım gitti çünkü;  sağlıklı beslenmek kendimize yaptığımız en büyük iyiliklerden biri ve ben buna devam etmeye kararlıyım.

Yorumlar