Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 34. Gun

Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet  34.Gün
Bugüne dek merhaba dedik. Sabah dokuz gibi uyandım. Bugün dün yazdığım gibi içtiğim su miktarı 1 litre kadar iken bugün onu o azalttım ve 200 ml limonlu ve ballı su ile daha sonra sade olarak 300 ml kadar su içerek güne başlamış oldum. Arkasından tabi ki elma yedim. Genel olarak hem uykumu açsın diye hem de güne daha zinde bir şekilde devam etmek açısından.
Kahvaltı için genel olarak marul, domates, salata, peynir ve zeytin ile kahvaltı yaptım. Onun dışında sıcak olarak bir yumurta haşlama yaptım ve ayrıca portakal suyu içtim. Midem güzelce şişmiş oldu böylece yani karnım doydu.
Öğlen yemeği için bir ara öğün tarzında muz yedim. Saat on iki gibi saat üçe kadar bir şey yemedim dışarıda idim. Arkasından eve geldiğim zaman çorba, köfte ve bir miktar dört kaşık kadar pilav yedim. Ayrıca yanında bir kase kadar yoğurt yedim. Bugün iki buçuk litre su içtim ve kahve içmedim.
Öğle yemeği biraz fazla olduğunu düşünüyorum ve o sebep ile akşam için bir şey yemedim. Saat altı gibi bir elma daha yedim. Şuan saat nerede ise gece oldu ben yoğurt kürünü yapmaya da ayrıca devam ediyorum.
Bu arada saç uzatmak için internet üzerinde gördüğüm bir tarifi uyguluyorum. Bakalım sonuç alacak miyim. Ona da bugün başlıyorum. Bakalım göreceğiz.
Yazdım gitti çünkü; yazmak ve paylaşmak güzel bende güzelliğe devam ediyorum.

Yorumlar