Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 32. Gun

Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 32. Gün Özeti

Selamlar olsun cümlemize. Bugün sağlıklı beslenmek için uğraşıyor olduğum tam olarak 32. Gün dün ne yedim yine sağlık için sularımı içtim yanlış anlamayın sakın kaçamak filan tabi ki yapmadım yapar mıyım. Artık bünyem zaten alıştı istemiyor öyle şeyler. Neyse gelelim bugüne bugün yine saat sekiz buçuk gibi uyandım ve sularımı içmek için mutfağa gittim. Bugün 300 ml kadar limonlu ve ballı suyumu içtim. Arkasından yine 200 ml kadar sade su içtim. Önceki gibi değil artık su miktarını kahvaltı öncesi azalttık. Bu şekilde içtikten sonra arkasından yarım bir elma yedim.  Kahvaltı için bugün yine normal salata, domates, peynir, zeytin ve marul yedim. Ayrıca sıcak olarak iki yumurta ile domatesli yumurta yaptım.
Öğle yemeği için yine kahve ve çerezlerimi ayarladım. Onlar ile güzel bir keyif yaptım. Bugün bizim binanın merdivenlerini temizledim. Bütün gün onunla uğraştım. Saat nerede ise on iki gibi başladım saat nerede ise beşe kadar temizle temizle bitmedi. Sabah kahvaltısı sonrasında biotin ve vitamin içtim. Öğlen yemeği sonrasında ise balık hapı aldım artık onu içiyorum.
 Abur cubur tarzında şeyler yerine bunlar çok daha doyurucu oluyor ve ben severek yiyorum. Ayrıca gerçekten bir yemek kadar hatta yemekten bile daha doyurucu olduğunu düşünüyorum.
Akşam çok acıkmadım ama yemem gerekli sonra akşam üzeri çok acıkırım diye yemem gerekli idi. Bu sebeple evdeki lavaş arasına marul ve labne peynir koydum. Yanında soda içtim.
Yazdım gitti çünkü; bir ay bitti bakalım bir ay daha bittiğinde bende ne değişiklikler olacak çok merak ediyorum. 32. Güne merhaba dedim ve yarın nasip ise uyanmak 33. Güne uyanacağım. Umarım sağlıklı beslenmek adına sizde kendinize kararlar aliyorsunuz. Daha da önemlisi sizde bunları uyguluyorsunuz.  




Yorumlar

  1. Kolay gelsin, istediğin neticeyi alman dileklerimle :)
    Ve bu arada font büyük olmuş, senden habersiz mi oldu bilmediğimden haber vereyim dedim

    YanıtlaSil
  2. Yaaa aynen nasıl olmuş o hep beceriksizlik

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bloggerda panelden yazının tümünü kopyalayıp sayfayı kaldırıp bir word belgesine yapıştırdıktan sonra fontu, resimlerin konumunu ayarlayabilirsin. İstiyorsan düzenleyip göndereyim maille falan?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder