Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 30. Gun

Selamlar. Bugün benim için bir bayram gibi bir şey galiba neden tam olarak bugün itibari ile sağlıklı beslenmek için attığım adımda 29. Günü arkamda bırakarak 30. Güne merhaba dedim. İnanamıyorum bazen kendime bazen ise ne yaptın ki diyorum bunlar zaten yapman gereken şeyler idi diye düşünüyorum yani ikisi arasında gidip geliyorum. Bakalım daha neler olacak. Geçen tartıldım ve 68 kusur olduğumu yazıp paylaşmayı unuttum. Bende bugün yine tartıldım ve ne oldu 68 korunuyor bu nedenle bu da güzel.  Bugün paylaşacağım resim nasip ise.
Evet sabah kalktığımda saat sekiz buçuk filan idi. Uyandım ve mutfakta hazırladım ballı ve limonlu 300 ml kadar suyumu içtim. Arkasından tabi ki her zaman ki gibi 700 ml su içtim. Yarın itibari ile bu kuralı değiştiriyorum. Ballı limonlu su ve kahvaltı öncesi su miktarını yarım litre olarak ayarlayacak ve bir de böyle deneyeceğim. Kahvaltı öncesi bir litre su gerçekten çok oluyor idi. Dışarı filan çıktığım zaman zorluk oluyor evde idare edebiliyorsunuz ama dışarıda olmuyor. Neyse kahvaltı öncesi tabi ki bir adet elma yedim. Elma kırmızı tercih ediyorum. Kahvaltı için klasik domatesli salatalık ile bir kahvaltı ettim. Ek olarak patatesli yumurta yaptım. Portakal suyu ile beraber.
Öğle yemeği için bir mercimek çorbası içtim.  Dışarda içtim çok beğenmedim ama buna da şükür dedim. Masadaki yazıyı beğendim ve özellikle çektim. Arkasından bir tane Türk kahvesi içtim. Bu süre içinde iki litre su içtim. Bu  arada yanıma yoğurt ve muz almıştım. Saat on iki gibi onu yedim. Arkasından bir gibi çorba arkasından  Türk kahvesi içtim.
Saat biraz geç oldu. Akşam yemeği için çerezler koydum. Kahve olmadan içtim. Öğlen kahve içmiş olduğum için. Bugün de bir ay böyle geçmiş oldu. Kocaman bir ay bitti.
Yazdım gitti çünkü: geçmişten geleceğe bir yazım olsun istedim. Şuan yoğurt kürünü yaptım. Şimdi değil elmalı sirkesi içeceğim ve inşallah uyku. Her zaman geç uyanıyorum hep erken yatmak istiyorum ama beceremiyorum neden ise.












Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Diyet Yapma Sağlıklı Beslen

DİYET İÇİN SADECE ÜÇ ÖĞÜN YE

Diyet Yaparken Yapılan Yanlışlar