Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 28. Gun

Selam. Sabah sekiz gibi uyandım. Genel Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet için yapmam gereken 300 ml kadar limonlu ve ballı suyumu içtim. Arkasından 700 ml sade su içerek güne hazırlanmaya başladım. Ardından yeni adet haline getirmiş olduğum günde mutlaka bir elma kuralı ile elmayı yine kahvaltı yapmadan yemiş oldum. Kahvaltı için normal peynir, zeytin, salata ve marul ile bir kahvaltı ettim.  Bugün yine domatesli yumurta yaptım. Seviyorum tadı melemen gibi oluyor. Gayet lezzetli oluyor. Kahvaltı böyle idi.
Öğle yemeği için dünkü gibi bir çorba ve üç kaşık kadar yoğurt yedim. İki buçuk litre kadar su içmiş oldum.
Akşam yemeği için tabi ki kuru yemiş hazırladı ve sevgili kahvem ile beraber güzel bir keyif yaptım.
Yazdım gitti çünkü; bir ayı doldurmama az kaldı.






Yorumlar