Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 24. Gün

Selam yeni bir hafta sonuna mutlu geçmesi dileğiyle selam olsun. Umarım diyet değil, sağlıklı yaşam uğruna belirli kuralların içerisine girenler bu kuralları eksiksiz şekilde elinden geldiği kadar devam ettirmektedir. Ben öyle yapmaya gayret ediyorum. Bugün sağlıklı beslenmek adına benim için geçen 24. Günüm. Bu ay sonunda 68 olmayı düşünüyorum ve istiyorum. 
Sabah yine her zaman ki gibi ballı ve limonlu suyumu içtim. Limonlu suyu 300 ml kadar ve 700 ml kadar sade suyu içtim. Suları bitirdikten sonra bu kadar bu hafta başlamış olduğum bir elma yeme işini de yaptım. Sular içildi ve elma yendi. Sonrasında kahvaltı faslı için hazırlıklara başladım. Kahvaltı klasikleri dışında sade tereyağı ile üç yumurta pişirdim ve onları bir güzel portakal suyunu ile yedim. 
Öğle yemeği yerine almış olduğum çerezler ile bir öğün hazırladım. Yarın Pazar var kuruyemişler de bitti bu yüzden pazardan yenilerini almam lazım. Markettekiler pek güzel ve hoş olmuyor. Tatları da daha bir güzel oluyor. Hem almadan önce tadına bakma fırsatım olduğundan dolayı seçip almak daha güzel ve daha zevkli oluyor. Güzel bir Türk kahvesi ile öğünümü de tamamlamış oldum. Ben Türk kahvesi büyük kupa da içiyorum. Yani öyle küçük fincan da değil. 
Akşam yemeği niteliğinde bir tabak ıspanak ve yanında yoğurt ile onu da çıkarmış oldum. Ispanaklı yoğurt için çok değil üç kaşık yoğurt ile yedim. Ayrıca vitamin niteliğinde medigard diye bir ilaç var ona başladım. Kullanmakta olduğum biotin  ilacına da devam ediyorum. Bugün yine iki buçuk litre su içtim. Akşama kadar üç litre olacak ve dün yoğurt kürünü yaptım. İp atlayamadım. Bugün de atlayamayacağım. Azıcık  yürüyüş yaptım o kadar. Evde zaten elektrik yok. Saat bir den beri elektrik yok maalesef bakalım ne zaman gelecek.
Yazdım gitti çünkü; bir ayın dolmasına az kaldı. Bir ay sonra bakalım neler olacak merakla bekliyorum.  Hafta sonu olduğu için ve ayrıca güneş olduğu için faydalanmak istedim. Sizde umarım mutlusunuz ve sağlıklı şekilde besleniyorsunuzdur.






Yorumlar