Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 21. Gün

Selam tekrar herkese.  Bu sabah bayağı bir erken kalktım. Erken derken saat yedi buçuk filan idi. Mutfağa  geçtim sularımı hazırlamak için.  Yine her zaman ki gibi 300 ml limon ve nal ile hazırlanmış olan suyumu ve 700 ml kadar olan saf suyumu içmiş oldum. Arkasından ise aç karnına bir ekmek yedim. Bundan sonra her sabah aç karnına su içtikten sonra elma yemeği düşünüyorum. Hem uykumu daha çok açsın diyerek hem de kahvaltı için hazırlık olsun niyeti ile.
Sabah kahvaltısı için saat dokuz filan idi ancak kahvaltı ettim. Normal klasik olan peynir, zeytin, çekil peyniri ve bol domates ile kahvaltı ettim. Bugün portakal suyu yerine çay demlemiş idim onu içtim. Çaya biraz limon sokmayı bir parça kadar da limon eklemeyi unutmayın. Ben öyle yapıyorum. Neden çünkü, limon kabuğu çayın içinde bulunan demiri emiyor ve çay zararlı halden çıkmış oluyor. Sabah kahvaltısı böyle idi.
Öğle yemeği için saç kavurma şeklinde et sote yedim. Tadı çok güzel idi. Bunun beraberinde sade soda içtim.  Şu olarak bugün çok az su içtim . Sadece iki litre oldu içtiğim su miktarı.  Saat üç gibi tekrar bir soda içtim. Şuan çok açlık hissetmiyorum.
Akşam yemeği niteliğinde sadece kahve ve bir muz yedim. Bu da bugün biraz geç oldu ve saat nerede ise altıyı geçiyordu.
Yazdım gitti çünkü şu bir ay çıksın bakalım neler olacak. Bu diyete ben nerede ise 74 kilo ile başladım. En son olarak 69 kusur idim. Bir ay sonra yani bir hafta sonunda neler olacak çok merak ediyorum. Herkese iyi geceler olsun.  Ve son olarak bir kaç bir şey daha yazma gereği duydum. Bugün 21. Gün yani vücut bir şeyler için tam olarak oturduğu gün. Mesela 21. Gün şeker yememe detoksu filan var. Bu sebeple bugün benim içinde gerçek anlamda bir dönüm noktası oldu. Bu nedenle kendimle gurur duyuyorum. Sizde devam edin ve kendinizle gurur duyun.




Yorumlar