Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 16. Gün

Herkese kocaman kucak dolusu selam olsun. Herkesin bugün duaları kabul olsun. Mübarek Cuma günümüzde geç olsa bile mübarek olsun. Bugün saat yedi buçuk gibi uyandım. Kızım sayesinde oldu. O erken kalkınca bizde mecbur öyle uyanmış oluyoruz.
Uyandım ve sularımı hazırlamak için mutfağa gittim. 300 ml kadar ballı ve limonlu suyumu hazırladım. Sonrasında saf 700 ml kadar suyumu da içmek için salona geldim. Suları içmek uzun bir süreç oluyor nerde ise yarım saatten fazla vaktimi aldığından dolayı bu sırada başka işler ile de ilgileniyorum.  Teşbihlerimi çekiyorum. İp atlamaya çalışıyorum.  Aç karnına olarak ip atlamak daha fazla yağ yakımı sağladığı için yemek üzerine dört saat geçtikten sonra spor yapmak yağ yaktırıyor. Ben öyle biliyorum. Neyse bu arada saat sekiz buçuk filan oldu ben kahvaltı hazırlıkları yapmaya başlamıştım. Kahvaltı için bugün lor peyniri ile peynir eritmesi tarzında bir deneme yapmak istedim. Ama ben tabi ki aynı sonucu alamadım. Peynir eritmesi için kullanılan peynir daha değişik bir peynir çeşidi olduğu için pek olmadı. Çok farklı bir tadı olmadı yalnız hemen hemen benzer bir tadı vardı. Üzerine ben bir tane de yumurta kırdım ve daha lezzetli hale gelmiş oldu. Bunun dışında her zaman için klasik olan zeytin, peynir ve domates aynı şekilde portakal suyu ile götürüldü.
Öğle yemeği için biraz pilav, salata ve köfte pişirip onu yemiş oldum. Bu süre içerisinde aynı zamanda tabi ki sularımı da ihmal etmiyorum. Her gün 3 litre kadar mutlaka su içiyorum. Bugün düzenli olarak su içtiğim tam 16. Gün oldu. Kendimde çok değişiklik göremiyorum. Kilom yine aynı 69 dan bir gram aşağı inmedi. Bazen buna sinir oluyorum ama devam edeceğim. Su acaba şişlik filan ya da ödem yapıyor mu onu da tam olarak anlayamıyorum. Bugün dizimi izleyemedim o sebep ile çerezlerimi de geç yedim. Saat dört buçuk filan idi ben anca kahve koydum ve beşe kadar yedim.  3 litre suyumu da içtim. Bu akşam mutlaka 400 tane ip atlayacağım ve yoğurt kürüne başlayacağım akşam yatmadan önce yapılan .



Yorumlar