Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 13. Gün

Selam yine ben inşallah yazımı okuyanlar sıkılmıyor veya bu kızın kafa iyi filan diye değişik düşüncelere girmiyorlar. Sağlıklı bir yaşam adına atılmış bugün ram on üçüncü gün. Bu gün  13. Gün kendime verdim bazı sözleri tuttum. Beşten sonra yememeye özen gösterdim ve porsiyonlarımı sağlıklı hale getirmek için küçüktüm. 
Sabah yine bugün daha erken kalktım. Saat sekiz idi galiba. Yine limonlu ve ballı 300 ml su ile sade olan 700 ml kadar suyu içtim. Karnım bir güzel şişti. Kahvaltı için kızıma patates pişirdim. Kızartmadım resmen kızartır gibi pişirdim suda ve bende ondan yedim biraz. Zaten iki küçük patates pişirdim.  Domates, salatalık, zeytin ve peynir derken karnımızı bugün de doyurduk. İçecek olarak yine portakal suyu ayarlamış idim.  Bugün sabah kahvaltısı öncesinde bir tane elma yedim onu da unutmayalım. Elma sabahları bir kahveden daha çok enerji veriyor ve daha çok uykuyu açıyor diye biliyorum. Hatta bu bilimsel bir doğruluk taşıyor.
Öğle yemeği yemeden önce yine o ara bir muz ve bir avuç kadar badem yedim. Öğle yemeği içinde iki havuç rendeledim. İçine haşlanmış patates ve biraz bir küçük kutu kadar yağını alabildiğim kadar aldığım ton balığı koyup onu yemiş oldum.  Yine dizim başlayacak olduğu için  çerezler aldım. Onları Türk kahvesi ile beraber bir güzel içtim ve yedim.  Çerezlerim benim için bir öğün oluşturuyor. Akşam yemeği yemedim için hem akşam yemeği hem de bir atıştırmalık tarzında bir öğün oluyor benim için. Bu saate kadar iki buçuk litre su içtim. Akşam yatana kadar ben onu üç yapar da yatarım. Bugün spor olarak 400 kadar ip atladım. Başka bir şey yapmadım bu hafta böyle 400 devam edeceğim
Yazdım gitti çünkü; sağlıklı beslenmek bir yaşam biçimi olmalı. Bende bunun için ve devamı için, kendim için daha iyi bir yaşam adına uğraşıyorum. Sizleri de yanımda görmek istiyorum. Okuyanların gözlerine sağlık. Umarım bir gün hepimiz paletli gıdalardan doğaya geri dönüş yaparız.






Yorumlar