Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 12. Günüm

Selamlar olsun yine. Bugün baya yorucu geçti. Kimin için geçmiyor ki zaten.  Öğle yemeği yiyemedim maalesef o yüzden biraz bozuldu mu diyet diye şüpheleniyorum. Ama olmamıştır, diye kendimi avutuyorum.
Sabah  saat dokuz gibi uyandım. Bu sabah yine ip atlayamadım. Unuttum atlamayı. Neyse uyandım ve mutfakta ballı ve limonlu suyu hazırladım. 300 ml limonlu ballı su ile 700 ml kadar normal suyu içtim. Saat on filan idi suları bitirdiğim de. Sonrasında kahvaltı hazırlıklarına başlamış oldum. Yine domates, salata, peynir ve zeytin ile normal bir kahvaltı yaparken iken kızım dolapta nugget gördü onu da pişirmiş oldum. Bende yedim hatta kızım yemedi ben yedim. Akşam olsa idi yemez idim ama sabah olunca bende ziyan olmasın diyerek götürdüm yani. İyimi kötü mü diyeti bozdum mı bilmiyorum. Dedim gibi kahvaltı da ekmek bile yemediğim için açıkçası pek sorun olacağını düşünmüyorum. İçmek için yine portakal suyu ayarladım. Saat on bir gibi kahvaltı kısmı bitti. Kaynanam temizlik için çağırdı. Onun evini sikip süpürüp bayağı bir enerji sarf ettim. İyi geldi bana da . Yarın da kendi evinde temizlik yaparak kaloriler yağlar yansın yapalım.
Öğle yemeği dedim gibi yok. Onun için saat iki gibi kepekli çekirdekli simit seviyorum ben ondan aldım bir tane su ile onu yedim.  Saat beş gibi akşam yemeği yedim. Salata ve kalan nuggetları koyup onları yedim. Saat altı buçuk gibi idi kahve içmek istedim. Saat besi geçmiş idi. Ama canım çok istedi üç tane hurma, kabak çekirdeği ve biraz çekirdek ile kahveyi bitirdim. Bugün yine üç litre suyu içtim.
Yazdım gitti çünkü; bugün biraz neden ise kendimden çok şüphe ettim. Ama bugün 12. günüm  benim de ödüle ihtiyacım var gibi oldu ve bunu direk kötüye yormadım. Yatma saatinden en az üç saat önce yemek yeme olayının bitmiş olması gerekli diye biliyorum. Ben normalde beşten sonra bir şey yemez iken bugün altı oldu buna da şükür. Olacak o kadar, olacak işte ya.

Yorumlar