Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 11. Gun

Selam tekrar. Bugün hiç yazmak istemiyorum ama kendimi neden ise bir sorumlu hissediyorum bu sebep ile yazmam gerektiğini düşünüyorum. Yazmasam sanki bugün diyeti bozmuş gibi hissedebilirsiniz. Hayır, asla yok öyle bir şey tam gaz diyet değil, sağlıklı şekilde beslenmeye  devam.


Sabah kalktım yine geç saatte ve o yüzden yine hemen mutfağa giderek sularımı hazırladım. Limon yoktu yine evde bugün aldım. Yarın limonlu yapacağım. Bugün ise yine sirkeli su ile yaptım. 300 ml suya sirke  ve bal karıştırarak onu içtim. 700 ml kadar saf sade suyu yine aynı şekilde kahvaltı yapmadan bir güzel yavaş yavaş içtim. Saat yine 11 gibi oldu. Dün akşam öğünü yemediğim için çok acıkmış idim. O yüzden ip filan hiç atlayamam dedim. Suları içtikten sonra hemen mutfağa kahvaltı hazırlamaya gittim.  Geçen gün yaptığım domatesli yumurtayı tekrar yaptım. Bana göre çok lezzetli ve farklı oluyor. Domatesin kilo vermekte büyük bir yeri var. O yüzden mutlaka tüketilmeli. Yumurta, salata, peynir ve zeytin ile güzel bir kahvaltı yapmış oldum. Portakal suyu içtim. 
Öğle yemeği için ise yine salata yaptım. Ama bu arada dün kızım doğum günün pastası vardı. Onu yememiştim onu da yine portakal suyu ile yedim. Önceden mutlaka o pastayı yerdim. Kendimi biliyorum ama bu sefer bu benim ikinci sınavım oldu onu da geçtim. Yok ya ikinci değil üçüncü bunu da geçtim. Birinci dışarı çıkarken yanına kahvaltı yapamayacağım için elma ve muz almıştım. Önceden bir poğaça filan alırdım gideceğim yerden. İkinci ise dışarıda vakit çok hızlı geçiyor. Öğle yemeği yiyemedim. Normalde bir simitçi den simit alır ayakta onu yerdim. Ama bu sefer yapmadım oturdum bir yere yemek yedim. Üçüncü ise dün yemedim pasta idi. Öğle yemeği için salata ve dünden kalmış olan iki parça kuzu kaburgası vardı onları yedim. Bu arada iki litre su bitmişti. Saat üçü geçiyor iken yine çerezlerimi yemeğe koyuldum. Kahve ile tabi ki böylece üç litre suyumu da içmiş oldum.
Yazdım gitti çünkü; tüm sınavları kazanmak bizim irademizde olan durumdur. Bu sebep ile iradelerimize sahip çıkalım.












Yorumlar