Uzak Doğu Diyeti Ve Türk Usulü Diyet 10. Gün

Selam. Umarım bu yazıyı okuyan herkes mutlu bir yaşam sürüyordur. Ben ne süper ne demek kötü denilecek türdeyim. Her zaman bulunduğumuz durumlara şükür etmeliyiz ki beteri ile karşılaştığımız da az afallayalım bence böyle olmalı. Bugün diyette tam olarak on gün bitti.

 Bugün çok iyi ya da çok kötü diyemiyorum. Bazı anları güzel bazısı kötü olan bir gün idi. Sabah uyandım ve saat on filan olmuştu.  Hemen limonlu ballı su içmek için mutfağa gittim ama maalesef limon kalmamış. Onun yerine sirke kullandım. Aynı 300 ml sirkeli ve 700 ml kadar normal su içtim.  Bu zaman alan bir durum bir litre su öyle hemen içilmiyor. Bu nedenle saat nerede ise on buçuk filan idi. Ben suları bitirdim. Kahvaltı hazırlamak için uğraştım. Onları ayarladıktan sonra ip atlama kısmına geldik. 400 kadar zarla zorla bitirdim. İnsanı ip atlamak çok yoruyor. Hele karnım aç olduğu için bayılasım  geliyor bazen. Ama demirden korkan trene binmez ki. Bende o yüzden devam ettim. 400 yapana kadar pes etmedim.  Neyse yorulduk ettik sonra da kahvaltı kısmına sıra geldi. Kahvaltı için sosisli yumurta yaptım ama sosislerini kızım yedi. Salata, domates, zeytin ve peynir derken karnım güzel doydu.  Arkasından evi temizleme genel yani fasıl başladı. Öyle yarım saat kadar sil süpür yaptım.  Bu sürede iki litre su içtim. Kahvaltı için portakal suyu içtim tekrar.  Öğlen yemeği için bir çorba, bir sebzeli tavuk ve yanında bulgur yedim. Azıcık da salata vardı. Öğle yemeği öncesinde bir tane sade soda içmiştim. Oda şişirdi beni biraz.   Öğlen yemeğini dışarda yedim ve maalesef geç yedim. Eve geldim saat besi geçmiş idi. Öyle olunca bir şey değil yiyemedim. Aç hissetmiyorum kendimi.
Yazdım gitti çünkü; bende fit bir bayan olmak istiyorum. Bunun için çalışıyorum. Siz de kaçamak yapmayın. Ben dışarda eğer acıkmış İsem, mutlaka yolda simit satan kişilerden mutlaka bir simit alır elime de onu alır ayakta yerdim. Ama bu sefer öyle yapmadım. Bu yüzden kendimi tekrar teprik ediyorum.

Yorumlar